ایجاد اشتغال برای ۵۳۷ نفر از مددجویان استان فارس از ابتدای امسال تاکنون

شیراز (پانا) - به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)، در سال گذشته ۱۷ هزار و ۸۹۱ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان فارس شاغل شدند.

کد مطلب: ۱۲۷۹۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد اشتغال برای ۵۳۷ نفر از مددجویان استان فارس از ابتدای امسال تاکنون

مرتضی موصلی، با بیان اینکه یکی از اولویت‌های امداد، توانمندسازی افراد تحت حمایت است؛ گفت: از ابتدای سال تاکنون تعداد ۴۱۶ طرح اشتغال برای مددجویان تحت حمایت ایجاد شده است، که با ایجاد این تعداد طرح، ۵۳۷ نفر از مددجویان استان شاغل شدند.

وی افزود: از تعداد طرح‌های ایجاد شده ۲۳۶ طرح برای زنان و ۱۸۰ طرح برای مردان بوده است که ۲۳۸ مورد از این طرح‌ها در روستاها و ۱۷۸ طرح در شهرهای استان ایجاد شده است.

موصلی ادامه داد: برای ایجاد طرح‌های مذکور ۱۹۴ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان استان تخصیص یافته است.

مدیرکل امداد فارس گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال تعداد ۳۰ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت در استان صاحب شغل شوند.

وی در ادامه اضافه کرد: از مجموع طرح‌های شغلی ایجاد شده ۱۵۴ مورد مشاغل خدماتی، ۱۱۶ مورد دامپروری، ۴ مورد صنایع دستی، ۳۲ مورد حمل و نقل، ۸ مورد زنبورداری، ۲۴ مورد صنعتی و معدنی، ۳۰ مورد کشاورزی، ۱۳ مورد پرورش طیور و ۳۵ مورد فرش و گلیم را تشکیل می‌دهد.

موصلی اضافه کرد: در سال گذشته و در استان فارس ۱۷ هزار و ۸۹۱ طرح اشتغال برای مددجویان ایجاد شده است که با این تعداد طرح، ۲۱ هزار و ۹۵۳ نفر شاغل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار