معارفه سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، طی حکمی سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران را منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۹۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
معارفه سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، آیین معارفه سعید دهنوئی به عنوان سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، در سالن هم اندیشی شهید سلیمانی برگزار و ابلاغ سرپرستی معاونت پرورشی و فرهنگی توسط مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، به وی اهدا شد.

در متن حکمی که از سوی مسعود بهرامی، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، به منظور انتصاب سعید دهنوئی به عنوان سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران صادر شده، آمده است: نظر به مراتب تعهد، تجارب ارزنده و شایستگی جنابعـالی، به عنوان سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران منصوب می‌شوید.

در بخش دیگری از این حکم انتصاب آمده است: انتظار است با در نظر گرفتن منویات مقام معظم رهبری، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، سیاست های دولت مردمی و قوانین و مقررات آموزش و پرورش، حداکثر اهتمام خود را با روحیه انقلابی و جهادی در راستای تحقق تعلیم و تربیت شش ساحتی دانش آموزان به کارگیرید.

توفیقات روزافزون در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم با عنایت به غنیمت شمردن فرصت ها و لحظات مسئولیت در نظام مقدس اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم.

شایان ذکر است، در این آیین، از زحمات اشرف قمری سرپرست سابق این معاونت، تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار