رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

باید آموزش در مقطع ابتدایی مهارت‌محور باشد

رودهن (پانا) - رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، اصول آموزشی در مدارس ابتدایی را بسیار حساس برشمرد که باید مهارت‌محور و‌‌ آینده‌نگر پیش برود.

کد مطلب: ۱۲۷۸۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
باید آموزش در مقطع ابتدایی مهارت‌محور باشد

به گزارش دفتر روابط عمومی آموزش و پرورش رودهن، فرامرز تاجیک رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به همراه کارشناس مسئولان ارزیابی عملکرد اداره کل، از منطقه رودهن و مدرسه پروین اعتصامی بازدید کرد.

ناظران استانی پس از حضور در آموزش و پرورش رودهن به همراه زهرا رستمی رئیس این اداره، لطیفه علی یوسفی معاون آموزشی و علیرضا ابراهیم زاده کارشناس ارزیابی عملکرد از مدرسه پروین اعتصامی شهر رودهن بازدید کردند.

تاجیک در جمع معلمان دبستان پروین اعتصامی استفاده از تجربیات همکاران در جلسات شورای آموزگاران را از جمله راهکارهای توانمندسازی معلمان دانست و گفت: در بحث توانمندسازی و به روزرسانی دانش و اطلاعات باید گام‌های بیشتری برداشته شود و اداره منطقه می تواند در این راستا و در جهت خلاق کردن و پویاسازی مدارس هماهنگی‌های لازم را به عمل آورد.

وی بیان کرد: جلسات شورای آموزگاران در مدارس خود به تنهایی کارگاهی آموزشی برای اشتراک توانمندی‌های معلمان است که بسیار می‌تواند در ارتقای کیفیت آموزشی موثر باشد بنابراین جا دارد به خوبی و متناسب برنامه‌ریزی و‌ اجرایی شود تا آثار مثبت خودش را در امر و روال آموزشی مدارس ابتدایی بگذارد.

تاجیک افزود: در زمینه پاداش مبتنی بر عملکرد در بحث تشویق همکاران و دانش آموزان از جانب مدیران مدارس تاکید داریم، ویژگی‌ها و مفاهیمی چون مسئولیت پذیری، شجاعت، صداقت و قدرشناسی که امروزه به دلیل دور بودن دانش‌آموزان از فضای فیزیکی مدرسه و کلاس درس کمرنگ شده باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و در مدارس به ویژه مقطع ابتدایی آموزش باید مهارت محور باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار