فرماندار شهرستان دماوند:

نظارت و کنترل بر بازار، مستمر و‌ جدی توسط مسئولان صورت می‌گیرد

رودهن (پانا) - فرماندار شهرستان دماوند، اعلام کرد که نظارت و کنترل بر بازار به صورت مستمر و دائم صورت می‌گیرد و مسئولان جهت ایجاد آرامش و جلوگیری از هر التهاب اقتصادی در سطح شهرستان‌ها و به‌طور کلی کشور متعهدانه تلاش می‌کنند و پیگیر هستند تا مشکلی در امرارمعاش روزانه مردم ایجاد نشود.

کد مطلب: ۱۲۷۸۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد
نظارت و کنترل  بر بازار،  مستمر و‌ جدی توسط مسئولان صورت می‌گیرد

به گزارش دفتر روابط عمومی امام جمعه بخش رودهن و فرمانداری شهرستان دماوند، با حضور حجت‌‌الاسلام سید‌محمد حسینی امام جمعه بخش رودهن، رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند و به همراه اعضای ستاد نظارت بر بازار فرمانداری، میرزا صادقعلی فرمانده بسیج اصناف شهرستان دماوند و علیرضا دهقان حسینی رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند، با حضور در بازار رودهن بازدیدی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مغازه‌های مواد غذایی و پروتئینی انجام شد.

این بازدید جهت نظارت بر نحوه عرضه اقلام اساسی مورد نیاز مردم انجام شد. بررسی وجود کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت‌گذاری منصفانه کالاها، نظارت و بازرسی مستمر بر واحدهای صنفی در راستای بهبود وضعیت بازار و ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان از اهداف این بازدید بوده است.

حجت‌الاسلام سید محمد حسینی امام جمعه بخش رودهن در این بازدید عنوان کرد: نظارت بر بازار باید بصورت مستمر و شیوه‌های مؤثر و بازدارنده صورت بگیرد و در برخورد با گران‌فروشان هیچ گونه اغماضی صورت نگیرد‌.

رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند طی این بازدید اظهار کرد: خوشبختانه بر اساس بازدیدهای صورت گرفته و گزارش‌های ارائه شده دستگاه‌های نظارتی، هیچگونه کمبودی در خصوص تأمین کالاهای اساسی شامل برنج، روغن و شکر در شهرستان دماوند و بخش رودهن نداریم و بازار این شهرستان با آرامش خاطر در حال فعالیت است.

وی تأکید کرد: از شهروندان محترم شهرستان خواهشمندیم تا به اندازه نیاز خود نسبت به خرید کالاها اقدام کنند تا شاهد التهاب کاذب در بازار شهرستان نباشیم، چرا که کالاهای اساسی به اندازه کافی در انبارها موجود است و با همدلی و همراهی مجموعه دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و مردم انقلابی شهرستان دماوند هیچ نگرانی در این خصوص وجود نخواهد داشت.

طاهرخانی افزود: نظارت بر بازار شهرستان دماوند به طور جدی و مستمر انجام خواهد شد و مطمئناً بر اساس قانون با متخلفان و کسانی که قصد احتکار کالاهای اساسی را داشته باشند، برخورد قاطع و‌قانونی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار