تشکیل کارگروه مشترک برای رفع موانع تفسیر قانون جهت دریافت و پرداخت مالیات

تهران (پانا) - در جلسه مشترک تهیه‌کنندگان سینما و تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری با رئیس سازمان امور مالیاتی بر ضرورت پیشبرد توسعه عمرانی فرهنگی و اجتماعی تاکید شد.

کد مطلب: ۱۲۷۸۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کارگروه مشترک برای رفع موانع تفسیر قانون جهت دریافت و پرداخت مالیات

در جلسه مشترک تهیه‌کنندگان سینمای ایران و تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری با ریاست سازمان امور مالیاتی کشور، داود منظور معاون وزیر و رئیس سازمان امور مالیاتی کشور ضمن تشریح اهداف این سازمان در جذب مالیات از مودیان مالیاتی برای پیشبرد اهدافی چون توسعه عمرانی، اجتماعی و فرهنگی از سینماگران و اهالی رسانه خواستار همکاری بیشتر شد.

در این جلسه تهیه‌کنندگان سینما و تلویزیون به صورت جداگانه و به صراحت مشکلات خود را با رئیس سازمان امور مالیاتی کشور مطرح کردند.

در این جلسه موضوعاتی همچون‌عدم‌شناخت کافی ممیزین مالیاتی از تفسیر بند(ل) ماده ۱۳۹قانون مالیات های مستقیم مصوبه مجلس شورای اسلامی،تاکید بر تمرکز شعبه تخصصی برای تهیه کنندگان و هنرمندان سینما و تلویزیون و همچنین بررسی دقیق مشکلات تهیه کنندگان حقیقی و حقوقی در موضوع مالیات بر ارزش افزوده مطرح و دکتر داود منظور رئیس سازمان امور مالیاتی کشور دستور تشکیل کارگروه مشترک نمایندگان‌سینما و تلویزیون با سازمان امور مالیاتی را به معاون درآمدهای مالیاتی را صادر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار