سازمان دانش‌آموزی به عنوان یک نهاد تربیتی تاثیرگذار و تکمیل کننده فعالیت‌های پرورشی است

بوشهر (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر و رئیس سازمان دانش‌آموزی استان به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی پیام مشترک صادر کردند.

کد مطلب: ۱۲۷۸۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی به عنوان یک نهاد تربیتی تاثیرگذار و تکمیل کننده فعالیت‌های پرورشی است

متن پیام محمود حق دوست و محمود حسنی توابع بدین شرح است.

زمینه سازی برای نقش پذیری اجتماعی و مشارکت فعال متربیان در فعالیت های جمعی و گروهی یکی از بهترین راهبردهای ایجاد رفتار مطلوب و پایدار محسوب می شود.

سازمان دانش آموزی به عنوان یک نهاد تربیتی تاثیرگذار و تکمیل کننده فعالیت های پرورشی با رویکرد اصلی دانش آموز باوری، دانش آموز یاوری و مدرسه محوری می تواند ضمن تقویت تربیت تمام ساحتی دانش آموزان هویت اسلامی ایرانی و انقلابی آنان را ارتقاء دهد.
ضمن قدردانی از اقدامات، تلاشها و مجاهدت های بی وقفه تمامی مربیان پرتلاش پیشتاز به عنوان سرمایه اصلی این نهاد، تأسیس سالروز این سازمان فعال و پویا را خدمت تمامی دست اندرکاران این حوزه بویژه مربیان، مدرسان و دانش آموزان عضو تشکیلات بزرگ پیشتازان، پیشکسوتان، خبرگزاری پانا، اعضاء مجلس دانش آموزی، مجامع اعضاء و مربیان و همچنین مدیران، مسئولین و کارشناسان فعال و زحمتکش این عرصه در سراسر استان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدمات ارزشمند آن ها تقدیر و تشکر می کنیم.
امیدواریم با شعار همیشگی خود همفکری، همدلی و همکاری و با بهره مندی از خرد جمعی در تربیت نسلی متعهد، معتقد و مسئولیت پذیر موفق و سربلند باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار