معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی معرفی شد

ارومیه (پانا) - در حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی منصوب و معرفی شد.

کد مطلب: ۱۲۷۷۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی معرفی شد

با حضور اعضای شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی «منصورجوادی» به عنوان معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان معرفی شد.

وی در آیین معارفه با بیان اینکه آموزش و پرورش امروز با شاخصه های بسیار متفاوت تری نسبت به اوایل انقلاب در حال فعالیت است بیان کرد: تلاش می شود با یاری و همکاری فرهنگیان در این بخش فعالیت‌های چشمگیری در راستای ارتقای شاخص‌ها صورت گیرد.

جوادی ادامه داد: در این راستا با حرکت در مسیر سند تحول میتوان بسیاری از مطالبات امروزی جامعه و دانش آموزان را رفع و برآورده کرد.

حسن رحمانی سرپرست پیشین این معاونت و معاون سوادآموزی استان نیز در این آیین گفت: مهمترین اقدام در اداره امور تربیتی و مشاوره راه‌اندازی خط تلفنی نماد و میز نماد بود.

وی بیان کرد: افزایش مناطق تحت پوشش نماد از یک منطقه به پنج منطقه استان، اجرای طرح کنترل و کاهش طلاق، اجرای طرح کانون یاریگران زندگی در 2 هزار و 800 مدرسه و پوشش ۵۰ درصدی دانش آموزان استان با همکاری شورای مبارزه با مواد مخدر، راهبری و اجرای یازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم و فرایند هدایت تحصیلی دانش آموزان و برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از رفتارهای پرخطر با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی بویژه خودکشی در بین نوجوانان، ساماندهی نیروی انسانی حوزه پرورشی در فضای مدارس، برگزاری بیش از ۳۰ وبینار آموزشی و پرورشی در حیطه پیشگیری رشد مدار از جمله فعالیت‌های این معاونت در سال گذشته بود.

رحمانی گفت: سوگواره احلی من عسل، برگزاری مسابقات قرآن عترت و نماز فرهنگیان و دوره های حفظ و قرائت قرآن کریم برای فرهنگیان از برنامه های شاخص و مهم دیگر معاونت پرورشی بوده است.

وی اضافه کرد: در موضوع کانون‌های فرهنگی و تربیتی این معاونت پرتلاش بوده و در پرسش مهر افزایش ۱۰۰ درصدی مشارکت دانش آموزان رقم خورده است. همچنین در مدیریت اردوهای راهیان نور ۶۰۰ پایگاه اردوهای راهیان نور داشتیم و برنامه ریزی برای بهبود فضاهای اردوگاهی استان در مناطق مختلف انجام شده است.

در این آیین حکم انتصاب جوادی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان به وی اهدا و از خدمات حسن رحمانی سرپرست پیشین این معاونت تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار