توزیع بیش از 1000 بسته کمک مؤمنانه در نایین 

اصفهان(پانا) - فرمانده بسیج شهرستان نایین گفت به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج سازندگی با همکاری این نهاد، بسته‌های کمک مؤمنانه برای 1240 خانواده آماده شده است.

کد مطلب: ۱۲۷۷۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
توزیع بیش از 1000 بسته کمک مؤمنانه در نایین 

با توجه یه منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) در خصوص کمک مؤمنانه ، بسیج سازندگی شهرستان نایین با همکاری سپاه پاسداران و بنیاد علوی به تهیه بسته های کمک مؤمنانه پرداختند.

سرهنگ الیاسی فرمانده بسیج شهرستان نایین گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج سازندگی ، با همکاری این نهاد ، بسته های کمک مؤمنانه برای 1240 خانواده آماده شده است که از این تعداد 740 بسته در طرح رمضان سپاه و 500 بسته نیز از طرف بنیاد علوی تهیه شده است.
الیاسی افزود: به دلیل مشکلات اقتصادی موجود ، در این مرحله از رزمایش کمک های مؤمنانه ، این بسته ها شامل کارگران فصلی ، کارگران شهرداری ها، کارگران ساختمانی و کارگرانی که در حال حاضر بیکار هستند نیز می‌شود .

فرمانده بسیج نایین در پایان با تأکید بر به کارگیری تمام ظرفیت های ستاد کمک مومنانه گفت: کمک مؤمنانه الزاما تهیه بسته های کمک معیشتی نیست و همه حوزه ها از جمله حوزه های نرم افزاری و فکری و آسیب های اجتماعی را در بر میگیرد و هدف اصلی ما توانمند سازی و حل اساسی مشکلات اقتصادی مردم است .

شایان ذکر است در سال گذشته نیز بیش از 10 هزار بسته معیشتی توسط ستاد کمک مؤمنانه شهرستان نایین عرضه شده است .

خبرنگار : مریم دهقانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار