در دیدار خانواده شهدا و جانبازان فرهنگی؛

محمدی: ستون نظام جمهوری اسلامی شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند

تبریز(پانا)- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی شهدا، جانبازان و ایثارگران را ستون اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

کد مطلب: ۱۲۷۷۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
محمدی: ستون نظام جمهوری اسلامی  شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند

در دیدار مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با خانواده شهید فرهنگی محمد تقی حقیقی؛ تراب محمدی ضمن تبریک هفته گرامیداشت معلم به فرهنگیان و خصوصا خانواده شهدا گفت: ما با خانواده شهدا و جانبازان دیدار می کنیم تا بگوییم که در یاد و خاطره ما جاودان هستند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ادامه داد: این شهیدان مثل شمع روشن شدند و راه ما را روشن کردند تا اسلام زنده بماند و وظیفه ما ادامه راه آنها و نظام ولایی است.

وی با اشاره به عظمت و راه و روش زندگی شهدا گفت: شهدا قبل از آنکه شهید باشند در زندگی خود نیز شهید بودند. رفتار و گفتار آنها قبل از شهادتشان نشانه های شهید شدن را در خود داشت.
محمدی افزود: ماپشتیبان ولایت فقیه هستیم و حمایت از ولایت را بزرگان ما توصیه کرده اند. هدف از دیدار خانواده های شهدا این است که در این راه احساس تنهایی نکنیم و در حفظ و تعالی و پویایی نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

وی در ادامه و در دیدار جانباز سرافراز فرهنگی کریم رحمان نیا گفت: امروز مقام معظم رهبری سکاندار و پرچمدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و بزرگ جانباز کشور می باشد. شما هم با صبوری خود پایبندی خود را به نظام نشان می دهید.

این مقام مسئول ادامه داد: ما برای روحیه گرفتن از شما به دیدارتان می آییم تا در انجام کارهایمان محکم و استوار باشیم. این نظام با نثار خون شهدا و جانبازی شما عزیزان تحقق پیدا کرده است و ستون این نظام شما هستید. قطعا این نظام به نهضت جهانی ولی عصر متصل خواهد شد و ما سربازی وفادار برای مقام معظم رهبری هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار