آیین تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی و معلمان پویش جلوه های ویژه معلمی استان کرمان برگزار شد

کرمان(پانا) - با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمد مهدی زاهدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و جمعی از فرهنگیان استان، مراسم تجلیل از بازنشستگان فرهنگی در حوزه های ستادی اداره کل و نواحی یک و دو کرمان در سال 1400 و 12 معلم واجد جلوه های ویژه معلمی در سال تحصیلی 1401-1400 برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۷۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی و معلمان پویش جلوه های ویژه معلمی استان کرمان برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم ضمن تبیین جایگاه رفیع معلم گفت: قدرشناسی از معلمان و احترام به فرهنگیان رسالتی است که بر دوش همه اقشار جامعه است، ضرورت دارد معلمی در صدر مشاغل و حرفه ها باشد چرا که مسیر توسعه و تعالی هر کشوری از آموزش و پرورش می گذرد.

رضا رضایی افزود: 99 معلم واجد جلوه های ویژه معلمی در شهرستان ها و مناطق استان تجلیل شده اند و 12 معلم هم امروز در مراسم استانی تجلیل می شوند، معلمان برگزیده کشوری هم به دیدار رهبر معظم انقلاب شرفیاب می شوند و از سوی وزارت آموزش و پرورش هم تجلیل خواهند شد.

وی گفت: با پیگیری هایی که انجام شده اقدامات خوبی در آموزش و پرورش در دست اقدام است، رتبه بندی معلمان به زودی اجرا می شود، نمایندگان زیادی پیگیری کرده اند و رویکرد مناسبی کمیسیون آموزش و تحقیقات نسبت به این موضوع دارد و اعضای این کمیسیون همراهی های خوبی با وزارت آموزش و پرورش در زمینه لایحه رتبه بندی معلمان داشته اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: شایسته است نیروهای ورودی به آموزش و پرورش تنها از طریق دانشگاه فرهنگیان یا از طریق ماده 28 جذب شوند، لازم است در این خصوص ساز و کاری ثابت و مناسبی وجود داشته باشد.

رضایی با اشاره به پیگیری تکمیل ساختمان اداری اداره کل خاظرنشان کرد: پیگیری تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام آموزش و پرورش و توسعه فضاهای آموزشی و ارتقای سرانه فضاهای ورزشی در دستور کار آموزش و پرورش استان است.

بر پایه این گزارش، مراسم تجلیل از بازنشتگان فرهنگی حوزه ستادی اداره کل و نواحی یک و دو در سال 1400 و 12 معلم واجد جلوه های ویژه معلمی در سال تحصیلی 1401-1400 با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمد مهدی زاهدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان و جمعی از فرهنگیان در سالن اجتماعات امام حسین (ع) مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار