معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

نیل به سلامت اصیل و فراگیر تنها با همکاری ارگان‌ها و تعامل همه‌جانبه رخ خواهد داد

تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، به مناسبت هفته سلامت ‌گفت نیل به سلامت اصیل و فراگیر جز با همکاری ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف و تعاملی همه جانبه، رخ نخواهد داد.

کد مطلب: ۱۲۷۷۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
نیل به سلامت اصیل و فراگیر تنها با همکاری ارگان‌ها و تعامل همه‌جانبه رخ خواهد داد

الهه حسن پور در این رابطه اظهار کرد: نیل به سلامت اصیل و فراگیر هیچگاه رخ نخواهد داد مگر با همکاری ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف و تعاملی همه جانبه و حتی فراتر از مرزها؛ شعار امسال هفته سلامت «سلامت ما، سلامت سیاره ما» اعلام شده که سلامت انسان را به درستی در گستره سلامت زمین تعریف کرده است و بهداشت از جمله مهم ترین مسائل بشر است و روز جهانی بهداشت گویای این اهمیت در سراسر جهان است و روز بهداشت روزی است که دغدغه های سلامت انسان‌ها مطرح می‌شود.

وی، ضمن ارج نهادن و قدردانی از تلاش های همه دست اندرکاران بخش سلامت، آغاز هفته سلامت را به کارکنان، معلمین، دانش‌آموزان، اولیاء و فعالان عرصه سلامت تبریک گفت و آرزوی سلامتی، سعادت، سربلندی، بهروزی و توفیق روزافزون کرد.

حسن‌پور با اشاره به شعار امسال هفته سلامت که «سلامت ما، سلامت سیاره ما» اعلام شده است، لازمه تحقق این شعار در کشور را، نقش مهم مسئولان، سمن‌ها و سازمان‌ها در این زمینه برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار