مدیر سازمان دانش آموزی قم خبر داد

تجلیل از 33 فرهنگی شاغل و بازنشسته به مناسبت هفته معلم در قم

قم(پانا)- مدیر سازمان دانش‌آموزی استان قم از تجلیل از 33 فرهنگی شاغل و بازنشسته مرتبط با فعالیت‌های سازمان به مناسبت هفته معلم خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۶۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از 33 فرهنگی شاغل و بازنشسته به مناسبت هفته معلم در قم

رسول ملایی، مدیر سازمان دانش آموزی استان قم در جلسه کارشناسان سازمان دانش آموزی و مدرسین پیشتاز که در سالن جلسات شهید سلیمانی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، اظهار داشت: از مدت ها قبل به دنبال آن هستیم تا پس از وقفه دو ساله کرونایی و در راستای برنامه عملیاتی سازمان، آموزش های مهارتی را مجددا به صورت حضوری در مدارس پیگیری نماییم.

وی افزود: بدین منظور آموزش های پیشتازان در مدارس با وحدت رویه در ارائه محتواهای آموزشی و همچنین برگزاری اردوهای استانی را در دستور کار قرار داده ایم.

ملایی ادامه داد: نزدیک 77 هزار دانش آموز در 608 مدرسه تشکیلاتی استان جذب و 2400 مربی در قالب گروه و رسته و تیم چینش شده اند.

وی برگزاری مانور زلزله، مانور یاوران انقلاب، انتخابات مجامع و مجلس دانش آموزی شهرستان و استان، پویش های دانش آموزی، روز درختکاری، عیدانه ها، جشن عاطفه ها و نیز برگزاری دوره آموزش خبرنگار پانا را مورد توجه قرار داد: در حال حاضر 850 دانش آموز خبرنگار پانا در سطح مدارس دخترانه و پسرانه استان شناسایی شده اند.

مدیر سازمان دانش آموزی قم با اشاره به برنامه های سازمان در هفته معلم خاطرنشان کرد: 33 معلم شاغل و بازنشسته مرتبط با فعالیت های سازمان در سطح استان داریم که با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته است، در طول هفته جاری با حضور دانش آموزان عضو مجلس و خبرنگاران پانا از آنان تجلیل می شود.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار