رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و آسیب‌های اجتماعی قم خبر داد:

رونمایی از بسته برنامه‌های تحولی امور تربیتی مدارس قم در هفته معلم

قم (پانا) - رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و آسیب‌های اجتماعی استان قم گفت در هفته معلم از بسته برنامه‌های تحولی امور تربیتی مدارس برای سال تحصیلی جدید رونمایی می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۶۳۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از بسته برنامه‌های تحولی امور تربیتی مدارس قم در هفته معلم

به گزارش معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، روح الله امینی، رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی در گفتگویی با اشاره به نزدیکی هفته معلم اظهار کرد: از ابتدای سال جاری اقدامات تحویل آفرینی را در حوزه پرورشی آغاز کردیم.

وی افزود: اولین اقدام اساسی در این باره طرح تحول اداره امور تربیتی استان قم بوده که در حال تدوین است و طی هفته بزرگداشت مقام معلم ان شاءالله به خروجی خواهد رسید.

رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی استان ادامه داد: از دیگر برنامه های انجام شده در ابتدای سال جاری اجرای برنامه تجربه نوردی برای مربیان و مشاوران زیر 10 سال سابقه استان قم بوده، این برنامه بصورت تجمیعی برای بیش از ۲۰۰ نفر از مربیان امور تربیتی انجام گرفت.

امینی پیرامون نتایج این جلسه بیان کرد: این نشست نتایج بسیار خوبی اعم از شناسایی نیروهای جدید و پرتوان، ابلاغ برنامه های حوزه پرورشی در سال جاری، هم افزایی و تجربه نوردی با نیروهای جدید داشته که طی این دو جلسه با حضور بیش از 200 نفر از نیروهای پرورشی استان انجام شد.

وی افزود: در این راستا جلسات کاری مشترک با اداره کل امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش و با حضور رئیس اداره امور تربیتی و رئیس مرکز مشاوره در محل وزارت آموزش و پرورش انجام گرفت که تفاهم های خوبی را پیرامون برگزاری برنامه های جدید پژوهشی و... در استان صورت پذیرفت.

رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و آسیب های اجتماعی استان قم با بیان اینکه طی ماه های آتی چند برنامه بسیار مهم در این حوزه به یاری خدا انجام خواهد شد، ادامه داد: اردوی تحولی نیروهای پرورشی به یاری خدا در اواخر اردیبهشت ماه و در اردوگاه شهید باهنر تهران برای نیروهای پرورشی برگزار خواهد شد، همچنین برنامه های ورزشی، تفریحی ویژه نیروهای پرورشی استان به منظور افزایش انگیزه، همدلی و همراهی در چند رشته در ماه آینده متناسب با هفته معلم برگزار خواهد شد.

امینی افزود: برگزاری کارگاه تخصصی ویژه هسته تخصصی مراکز مشاوره استان قم و دوره های تخصصی فرهنگی تربیتی آموزشی ویژه مربیان نیز طی ماه آینده برای مربیان و مشاوران حوزه پرورشی برگزار خواهد شد.

وی در پایان از برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم گفت و خاطرنشان کرد: این اداره در نظر دارد در هفته معلم از نیروهای امور تربیتی و مشاوره استان که طی امسال و دو سال گذشته بازنشسته شده‌اند طی مراسم باشکوهی تقدیر بعمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار