مدیر کل جدید آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

فرهنگ ایثار مهم‌ترین کلیدواژه بیانیه گام دوم انقلاب

تبریز( پانا )- در مراسم غبار روبی مزار شهدا با اشاره به ارزش خون شهیدان، فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از مهمترین کلیدواژه های بیانیه گام دوم انقلاب برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۷۶۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگ ایثار مهم‌ترین کلیدواژه بیانیه گام دوم انقلاب

علیرضا صیادی در این مراسم گفت: وقتی آرامش مزار شهدا را می بینم در می‌یابم که آرامش جامعه و اجتماع نتیجه آرامش این عزیزان در ازای اهدای خونشان است.
وی افزود: باید به دانش آموزانمان بیاموزیم که اگر امروز در امنیت و آسایش و فراغ خاطر زندگی می کنیم نتیجه خون شهداست که باید قدر بدانیم و ارزش آن را حفظ کنیم.
در سند تحول یکی از کلید واژه ها پرورش فرهنگ ایثار و شهادت است که اگر بخواهیم آنرا اجرا کنیم باید آنرا آموزش دهیم.
صیادی خاطرنشان کرد: در زمان جنگ تخریبگر ها وقتی روی مین می رفتند کفش‌های خود را در می‌آوردند تا مبادا آسیب ببیند و رزمنده های دیگر نیز از آن استفاده کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: در جامعه امروزی باید با فساد مبارزه کنیم و در این راستا کلید واژه شهادت را که جوانان زمان جنگ آن را بیمه و از آنها تبعیت کردند را به دانش‌آموزانمان آموزش دهیم؛ در این صورت شاهد ناعدالتی ها نخواهیم بود، فقیر نخواهیم داشت و...
وی افزود: پیام ما به شهدا این است؛ ما در مقابل شما که پیام عدالت و ولایت را برای ما به یادگار گذاشته‌اید کاری نمی‌کنیم تنها با خدا پیمان می‌بندیم که راه شما را ادامه خواهیم داد. امام خامنه ای با تاسی از فرامین شما اهداف شما را پیش می برند و ما در کنار ایشان به تحقق این اهداف یاری خواهیم رساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار