حضور دانش‌آموزان در نماز جمعه قم همزمان با هفته معلم

قم(پانا)- دانش‌آموزان قم همزمان با هفته معلم در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز قم شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۲۷۶۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور دانش‌آموزان در نماز جمعه قم همزمان با هفته معلم

نماز عبادی سیاسی جمعه امروز 16 اردیبهشت با حضور جمع زیادی از نمازگزاران و با حال و هوای بزرگداشت هفته معلم در مصلای قدس قم برگزار شد.

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم طی سخنانی قبل از خطبه های نماز، با تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی، به بخشی از برنامه ها و افتخارات آموزش و پرورش قم در طول ماه های اخیر اشاره کرد.

اسکان نوروزی فرهنگیان از 25 اسفند تا 12 فروردین 1401، مراسم تقدیر از 12 دانش آموز مدال آور کشوری و جهانی المپیادهای علمی، اجرای طرح اعتکاف علمی و ... بخشی از بیانات مدیرکل آموزش و پرورش در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز قم بود.

در آیین نماز جمعه، گروه هایی از دانش آموزان بویژه دانش آموزان پیشتاز به همراه مربیان و معلمان خود حضور یافته بودند؛ همچنین رسول ملایی مدیر سازمان دانش آموزی استان به همراه تعدادی از کارشناسان سازمان دانش آموزی نواحی آموزش و پرورش و اعضای هیات رئیسه مجلس دانش آموزی پسران استان قم در نماز حضور داشتند.

از سوی دیگر، به مناسبت هفته معلم، میز خدمت آموزش و پرورش با حضور حجت الاسلام امینیان معاون پرورشی و فرهنگی و دیگر مسئولان و کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش استان و روسای نواحی و مناطق آموزش و پرورش قم در حاشیه مصلای قدس برپا شد و نمازگزاران، با حضور به مسئولان مربوطه سئولات و مطالب خود را مطرح می کردند.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار