مشاور وزیر آموزش و پرورش در کارگروه توسعه عدالت آموزشی، فضا و کیفیت آموزشی:
استقرار «الگوی مدرسه تراز» با برنامهریزی راهبردی و پشتیبانی مدیران مدارس سرعت میگیرد
تهران (پانا) - مشاور وزیر آموزش و پرورش در کارگروه توسعه عدالت آموزشی، فضا و کیفیت آموزش اظهار کرد: استقرار«الگوی مدرسه تراز» با برنامه ریزی راهبردی و پشتیبانی مدیران مدارس سرعت میگیرد.

علیرضا کمرئی در نشست کارگروه توسعه عدالت آموزشی، فضا و کیفیت آموزشی، با تاکید بر اینکه باید گروههای آموزشی در طرح کیفیتبخشی و الگوی مدارس تراز تقویت شوند، گفت: گروههای آموزشی فقیر و کم نیرو امکان پیشتیبانی از برنامههای پروژه را ندارند.
وی افزود: بستر اصلی اجتماعات، گروهای آموزشی هستند که باید بهطور ویژه و تخصصی دیده شوند. در حوزه متوسطه نیازمند تاکید بیشتر هستیم.
کمرئی با تاکید بر اینکه در برنامهریزی راهبردی، اقناع به خوبی صورت گرفته است، افزود: الگوی مدرسه تراز و اجرای کامل سند تحول به آرامی در حال تبیین و جریانسازی است.
مشاور وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: استقرار «الگوی مدرسه تراز» با برنامهریزی راهبردی و پشتیبانی مدیران مدارس سرعت میگیرد.
وی با اشاره به اینکه در حوزه متوسطه ۷۰۰ راهبر آموزش دیدهاند، گفت: محور برنامهها و رویکردهای آن باید مشخص و سپس اجرا شود.
مشاور وزیر بر راهبردهای تعاملی تأکید کرد و گفت: الگوی تراز به سایر برنامههای این طرح مفهوم و چارچوب می دهدتا به نتیحه دلخواه و مطلوب برسیم.
ارسال دیدگاه