مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد:

بازنشستگان فرهنگی گنجینه‌های ارزشمند آموزش و پرورش هستند

یاسوج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تکریم و تجلیل از بازنشستگان فرهنگی را، تجلیل از علم، فرهنگ و شرافت در جامعه دانست و ابراز امیدواری کرد به لطف الهی نقش فرهنگیان پرصلابت‌تر از گذشته در جامعه ایفا شود و مردم قدرشناس همه تلاش‌ها و کوشش‌های این عزیزان را ببینند.

کد مطلب: ۱۲۷۶۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
بازنشستگان فرهنگی گنجینه‌های ارزشمند آموزش و پرورش هستند

حسنعلی عزت‌خواه در دومین روز از هفته معلم با حضور در منزل عنایت الله فتحی از بازنشستگان فرهنگی با وی دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار، بازنشستگان فرهنگی را گنجینه‌های ارزشمند آموزش وپرورش دانست و گفت: وظیفه خود دانستیم در هفته معلم از شما که سالها عمر خویش را وقف تعلیم وتربیت فرزندان این دیار کردید یادی کنیم و عرض تبریکی داشته باشیم.

عزت خواه افزود: وجود با ارزش معلمان و پیشکسوتان مملو از انرژی‌های مثبتی است که امواجش در جامعه جاری و ساری است، ولی گاه از این امواج مثبت به درستی استفاده نمی کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد: بازنشستگان فرهنگی، با عشق و علاقه وافر، کماکان روحیه معلمی را داشته باشند و اگر دیروز معلم کلاسی بودند، امروز معلم جامعه هستند.

عزت خواه، تکریم و تجلیل از بازنشستگان فرهنگی را تجلیل از علم فرهنگ و شرافت در جامعه دانست و گفت: امیدوارم به لطف الهی شما نقش خودتان را پرصلابت تر از گذشته در جامعه ایفا کنید و مطمئنم مردم قدرشناس همه تلاش ها و کوشش‌های شما عزیزان خواهند بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از عنایت الله فتحی بازنشسته خوشنام فرهنگی خواست تجارب و ایده های خویش در رابطه با مسائل آموزش وپرورش را منتقل کند تا شاهد بهبود وضعیت آموزش وپرورش در استان باشیم.

معلمان مهمترین عنصر تحول در جامعه هستند که باید قدردان آنان باشیم

در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد عنایت الله فتخی از بازنشستگان فرهنگی نیز در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیرکل آموزش وپرورش استان در منزل ایشان گفت: معلمان مهمترین عنصر تحول در جامعه هستند که باید قدردان آنان باشیم.

فتحی با بیان اینکه بازنشسته های آموزش و پرورش، قوی ترین سرمایه های انسانی هستند گفت: جامعه نباید از این سرمایه های اجتماعی غافل شود وباید از نظرات وتجربیات آنان به خوبی استفاده کند.

وی بر توجه به تخصص گرایی وقدردانی از معلمان دلسوز وتلاشگر بالاخص در مناطق محروم تاکید کرد و گفت: معلمانی که صادقانه و خالصانه برای آموزش فرزندان این دیار تلاش می کنند قدردان زحمات آنان باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار