نماز عید سعید فطر در بوشهر با حضور باشکوه مومنان اقامه شد

بوشهر(پانا)_ نماز عید سعید فطر در بوشهر به امامت آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در مصلی بوشهر برگزار شد .

کد مطلب: ۱۲۷۶۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
نماز عید سعید فطر در بوشهر با حضور باشکوه مومنان اقامه شد

صبح امروز سه شنبه ، نماز عید سعید فطر با حضور باشکوه و پرشور مردم ولایتمدار بوشهر درمصلی جمعه در صفوفی به‌هم فشرده به امامت آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار شد.

آیت الله صفایی بوشهری در خطبه های نماز عید سعید فطر در جمع نمازگزاران بوشهری اظهار کرد: امروز جهان اسلام دچار بلای صهیونیزم بین الملل و استکبار جهانی شده است.

صفایی بوشهری گفت : امروز صهیونیزم بین الملل و جهان استکبار مزدوران زیادی را به کار گرفته که اهل مسجد و اهل دین و سیاست را ترور و در فضای مجازی افکار الهی را مورد تعرض قرار دهند.

وی اعلام کرد: این عملیات جهان استکبار را محکوم می کنیم و این وعده خداست که رژیم صهیونیستی از بین خواهد رفت.

آیت الله صفایی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کنترل تورم و گرانی که بسیاری از آنها کاذب است مهمترین خواسته مردم از مسئولان است.

وی اظهار کرد: رفع مساله بیکاری، اشتغال جوانان و استفاده از نیروهای بومی توانمند در عرصه های مختلف مدیریتی از جمله ضرورتهایی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: مساله تامین آب باتوجه به گرمی هوا از دیگر خواسته های مردم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: پرداختن به مساله فرهنگ از دیگر ضرورتهایی است که باید به آن پرداخته شود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه در عرصه دفاع از فرهنگ دینی باید تلاش کرد، تاکید کرد: نکند معضلات اقتصادی باعث فراموشی مساله فرهنگ شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار