توئیت نمایندگان به‌مناسبت روز معلم

تهران (پانا) - نمایندگان مردم در خانه ملت به‌مناسبت "روز معلم" توئیت‌هایی را منتشر کردند.

کد مطلب: ۱۲۷۶۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
توئیت نمایندگان به‌مناسبت روز معلم

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در توئیتر در بزرگداشت مقام معلم یادداشت‌هایی را منتشر کردند:

محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: «در دو سالی که گذشت معلمان کاستی‌ها و دشواری‌های آموزش مجازی را با تلاش و فداکاری بیشتر جبران کردند. امروز نوبت دولت و مجلس است که این فداکاری را پاسخ دهد. روز معلم بر همه مدافعان دانش مبارک باد»

اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: «معلم آموزگار خردمندی است که با جانش، فکر کردن، اندیشیدن، کسب دانش و مهارت و خوب زندگی کردن را به انسان ها می آموزد تا از روزگار به تلخی و به قیمت جانشان نیاموزند. از این روست که معلمی شغل انبیا است و معلمان شایسته تقدیر و تکریم و احترام. معلم ها را محترم بشماریم.»

‎سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: «رساندن سطح معیشت معلمان به حد قابل قبول از جمله تصویب طرح رتبه بندی فرهنگیان و نظارت بر اجرای مناسب طرح همسان سازی از دغدغه های مجلس انقلابی بوده و هست. رضایت شغلی معلم یعنی تضمین پرورش نسل آینده ساز کشور و این موضوعی نیست که بتوان نادیده گرفت. روز معلم مبارک»

اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: «‏مطهری با کوله باری از دانش و معرفت، روحی سرشار از عشق به اسلام و اهل بیت(ع)، بیان و قلمی شیوا و مستدل،آثار ارزشمند و ماندگاری را به بشریت ارزانی داشت که به فرمایش ‎ امام خمینی (ره) بی استثنا آموزنده است و روان بخش، روح و روان خود را با آثار شهید مطهری صیقل دهیم.»

مهدی عیسی‌زاده نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین دژ در مجلس و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در توئیتی نوشت: «دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت معلم انقلاب استاد مطهری و روز ‎معلم گرامی باد. تجلیل مقام شامخ معلم نه فقط به یک روز که بلکه برای تمامی ایام لازم و ضروری است و جایگاه معلمان ارجمند باید به شایسته ترین نحو مورد تکریم‌ قرار گیرد.»

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: «معلم دلکش ترین واژه خلقت وزیباترین کلمه وجود است. هستی با او معنای دیگر یافت ‌و بشریت از چشمه جوشان او سیراب گشت. زلال آسمان معرفت از خورشید او سامان گرفت و جوانه دانایی در سایه سار او تناور گردید. معلم ارجمند با همه وجود تو را سپاس می گویم»

یحیی ابراهیمی؛ نماینده مردم سلسله و دلفان و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

«از نقش زدن با قلمی بر دل دیوار

نوری ز حقیقت به دل افروخت معلم

روز معلم بر تمام استادان و معلمان بزرگوار مبارک و فرخنده باد.

یاد استاد شهید مرتضی مطهری گرامی باد.»

سیدمحمد مولوی نماینده مردم آبادان و نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مجلس در توئیتی نوشت: «نگاه به معلم و آموزش و پرورش باید راهبردی باشد،مدرسه درمانگاه همه دردهای فرهنگی اجتماعی و اقتصادی است. معلم برای پرورش یک انسان بینش محور وتعالی خواه وانقلابی،نبایددغدغه معیشت داشته باشد. الحمدالله بعد از دوازده سال طرح رتبه بندی جهت احقاق حقوق فرهنگیان به تصویب رسید. روز معلم گرامی باد»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار