ماجرای تکدی‌گر پولدار از زبان طنزپرداز کشور

تهران (پانا) - کمک به تکدی‌گران در سطح شهر از موضوعات ویژه برنامه جشن رمضان شب گذشته بود.

کد مطلب: ۱۲۷۶۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
ماجرای تکدی‌گر پولدار از زبان طنزپرداز کشور

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج؛ نیما سهرابی، کمدین و طنزپرداز کشور شب گذشته مهمان جشن رمضان بود. وی در این برنامه از نحوه ریشه کردن عمل تکدی‌گری در تبریز صحبت کرد. او همچنین برخی از تجربیات خود در مواجه شدن با تکدی‌گران کشور را با بینندگان به اشتراک گذاشت.

کمدین و طنزپرداز گفت: من و خانواده‌ام اهل کار خیر هستیم و در بین خانواده پدر بزرگم از همه بیشتر اهل این کار بودند که متاسفانه ایشان چند سال پیش فوت کردند. ایشان با وجود آن که توان مالی بسیاری نداشتند در یک سال هزینه ده شب از شام‌های هیئت را بر عهده گرفتند و آن شرایط را متقبل شدند.

سهرابی افزود: من اهل تبریز هستم و اکنون به دلیل برنامه‌های تلویزیونی در تهران زندگی می‌کنم؛ پیش از نیاز به حضور در برنامه‌ها همیشه در تبریز زندگی می‌کردم. این که می‌گویند شهر تبریز نیازمند کارتن‌خواب ندارد حقیقت دارد چرا که مردم از سال‌ها همت کردند و تصمیم گرفتند تا کمک‌های خیرخواهانه خود را به سازمان‌های مسئول واگذار کنند و آن‌ها را مستقیما به نیازمندان سر چهارراه‌ها ندهند.

وی درباره کمک به رهگذران در تهران گفت: طی یک سال‌ گذشته که به تهران آمدم افراد بسیاری را دیدم که به بهانه نیازمندی از دیگران طلب کمک مالی می‌کردند و متاسفانه در ابتدا به آن‌ها کمک می‌کردم اما پس از مدتی متوجه شدم که بهتر است کمک‌های مالی تنها به سازمان‌های مسئول واگذار شود.

او اظهار کرد: چندی پیش در خیابان به فردی که تکدی‌گری می‌کرد کمی پول دادم؛ او بلافاصله یک دسته پول از جیب خود درآورد و کمک من را بین آن‌ها قرار داد. در آنجا متوجه شدم که این افراد از توان مالی بالایی برخوردارند.

کمدین و طنزپرداز درباره خاطرات فعالیت‌های دیگر خود گفت: من جزو کادر درمان هستم و اکنون در بیمارستانی در تهران فعالیت دارم. من از زمان دانشگاه در حوزه استندآپ کمدین فعالیت داشتم اما به صورت جدی نیز در بین کادر درمان بودم. یکی از خاطرات مهم من در حوزه درمان مربوط به فردی بود که عمل جراحی دست داشت و از من خواست تا برای آسایش او در عمل چهل بار آیت الکرسی بخوانم.

ویژه برنامه جشن رمضان که هر شب ساعت ۲۱:۴۰ به تهیه کنندگی کاوه امیری جاوید از شبکه ۵ سیما پخش می شود، شب گذشته با حضور طنزپرداز کشور بر روی آنتن رفت. در این برنامه پس از پخش آیتم‌ها، نماهنگ و اجرای موسیقی ؛ قدسیه صالحی و بابک افرا با دکتر عبدالرضا امیر احمدی ونیما سهرابی به گفت و گو نشستند. در ادامه بینندگان جشن رمضان می‌توانند تصاویر، ویدئو‌ها و اطلاعات بیشتر این برنامه را در صفحه اینستاگرامی برنامه به آدرس @JashneRamezanTV5 مشاهده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار