محفل انس با قرآن کریم و تجلیل از ۷۵ نفر از دانش آموزان برتر ناحیه ۴ کرج برگزارشد

کرج (پانا)- محفل انس با قرآن کریم و تجلیل از ۷۵ دانش آموز منتخب ناحیه ۴ کرج در مسابقات استانی قرآن ، عترت و نماز با حضور سردار فتح الهی معاون فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز ، رضا صبری معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت ، داوود تقیانی کارشناس مسئول قرآن عترت و نماز ، حجت الاسلام و المسلمین جواد بازگشا کارشناس قرآن و دانش آموزان منتخب قرآنی به همراه مربیان خود در سالن همایش‌های امامزاده طاهر (ع) مهرشهر برگزار شد .

کد مطلب: ۱۲۷۵۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
محفل انس با قرآن کریم و تجلیل از ۷۵ نفر از دانش آموزان برتر ناحیه ۴ کرج برگزارشد

حجت‌الاسلام والمسلمین جواد بازگشا کارشناس قرآن عترت و نماز در ابتدای این مراسم با قدردانی از حضور با شکوه دانش‌آموزان در مسابقات قرآنی، لزوم اطاعت از دستورات خداوند و مبارزه با طاغوت را یادآور شد .

این مراسم باشکوه معنوی در ماه مبارک رمضان و با همکاری مرکز همایش‌های افق امامزاده طاهر برگزار شد که اجرای آن را رضا صبری سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ۴ کرج بر عهده کرد‌.

سردار فتح اللهی معاون فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز نیز در این مراسم با اشاره به کتاب قرآن به عنوان راهنمای هدایت بشر گفت: قرآن مادامی که آن را در زندگی به کار ببریم و از اصول آن استفاده کنیم بر اعمال ما تاثیر خواهد داشت .

ناگفته نماند سه نفر از حافظان و قاریان قران و گروه تواشیح رکن الهدی که رتبه اول مسابقات کشوری در دو سال پیاپی را در کارنامه خود دارد در این مراسم به اجرای برنامه پرداختند.

دانش آموز خبرنگار؛ مهشید عبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار