همایش تجلیل از برترین‌های مسابقات دانش‌آموزی منطقه فلارد

فلارد (پانا) - با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، همایش تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی فرهنگی و هنری و پرسش مهر دانش‌آموزان منطقه فلارد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۱۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
همایش تجلیل از برترین‌های مسابقات دانش‌آموزی منطقه فلارد

غلامعلی خدیبی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در این همایش توجه به تعلیم و تربیت رایکی از اولویت ها و سیاست های اصلی نظام جموری اسلامی دانست و اظهار کرد: دانش آموزان با علم آموزی و شکوفایی استعدادهای هنری و فرهنگی خود آینده ای روشن برای نظام رقم خواهند زد.

غلامعلی خدیبی افزود: اگر بخواهیم نسلی پرورش‌یافته و خلاق داشته باشیم باید زمینه لازم جهت بروز استعدادهای آنان را فراهم کنیم تا بتوانیم آنان را با فرهنگ اسلامی و قرآنی آشنا کنیم. چرا که همانطور که در دوران 8 سال دفاع مقدس مسابقه شهادت داشتیم، امروز هم باید مسابقه ترویج فرهنگ اسلامی خصوصا حجاب و عفاف در بین دانش آموزان داشته باشیم.

وی هدف از برگزاری مسابقات را رشد و اعتلای فکری و فرهنگی دانش آموزان و کشف استعدادها، شکوفایی و ایجاد رقابت سالم بین آنان بیان کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ضمن تقدیر از دست اندرکاران و تلاشگران پرورشی منطقه فلارد عنوان کرد: منطقه فلارد توفیقات خوبی در عرصه های مختلف پرورشی در سطوح مختلف کسب کرده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

خدیبی موفقیت های بدست آمده را حاصل برنامه ریزی، پیگیری حوزه پرورشی و تلاش مدیران، مربیان و معلمان مدارس منطقه دانست.

بخشدار بخش فلارد نیز در این همایش ضمن تجلیل از دانش آموزان برتر فرهنگی و هنری منطقه گفت: با تلاش مربیان تعلیم و تربیت در آموزش وپرورش امروز شاهد تحقق آرمان های امام (ره) هستیم.

کورش فتحی گفت: ارتقای کیفی و کشف استعدادهای دانش آموزان در زمینه های فرهنگی و هنری از اهداف آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه تربیت شاهراه نظام آموزش و پرورش است، اظهار کرد: دانش آموزان با علم آموزی و شکوفایی استعدادهای هنری و فرهنگی خود آینده ای روشن برای نظام رقم خواهند زد.

منوچهر سعیدی، معاون پرورش و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه فلارد نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری و نتایج مسابقات فرهنگی و هنری، پرسش مهر، قرآن و عترت دانش آموزان، موفقیت و درخشش دانش آموزان منطقه در مسابقات فرهنگی و هنری را نتیجه تلاش و کوشش خالصانه و بی دریغ کارشناسان حوزه پرورشی، مدیران، مربیان، آموزگاران، دبیران و تعامل و پیگیری خوب خانواده ها دانست.

منوچهر سعیدی افزود: این همایش در دو شیفت صبح (دختران)و عصر (پسران) برگزار می شود و بیش از 500نفر از دانش آموزان منطقه فلارد در مقاطع مختلف تحصیلی تجلیل می شوند.

در پایان از 500 دانش آموز برگزیده مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری و پرسش مهر منطقه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی توسط مسئولین تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار