همزمان با آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم صورت گرفت؛

دیدار وزیر آموزش‌ و پرورش با خانواده شهید حسن تهرانی مقدم

تهران (پانا) - همزمان با آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم، وزیر آموزش‌ و پرورش با حضور در منزل شهید‌حسن تهرانی مقدم با خانواده این معلم شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۵۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار وزیر آموزش‌ و پرورش با خانواده شهید حسن تهرانی مقدم

پیش از ظهر امروز و در سالروز گرامیداشت مقام معلم، یوسف نوری با حضور در منزل شهید حسن تهرانی مقدم با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر آموزش‌وپرورش بابیان خصوصیات این شهید بزرگوار اظهار کرد: شهید تهرانی مقدم یکی از بزرگان عرصه دفاع مقدس بودند و در جنگ تحمیلی رشادت‌های فراوانی انجام دادند. این تلاش‌ها پس از جنگ تحمیلی هم ادامه یافت به‌طوری‌که منجر به تقویت بنیه دفاعی کشور در زمینه موشکی شد و این موضوع به عاملی برای کینه و حسد دشمنان ایران اسلامی شد.

نوری بابیان این‌که شهید حسن تهرانی مقدم در کسوت معلمی هم بسیار خوب و درخشان عمل کرد، اظهار کرد: این معلم شهید به سایر همکارانش نشان داد که چگونه از معلمی می‌توان در سایر عرصه‌ها هم به کشور خدمت کرد و به‌عنوان «پدر موشکی» ایران رسید.

عضو کابینه دولت مردمی با اشاره به اینکه آموزش‌وپرورش، یکی از هنرستان‌های صنعتی را به نام شهید تهرانی مقدم در منطقه 14 شهر تهران و همچنین در سایر مناطق کشور نام‌گذاری کرده است، اظهار کرد: با این نام‌گذاری ما درصدد آمدیم تا نام و خاطره و عمل آن شهید بزرگوار ماندگار شود و به دشمنان انقلاب اسلامی این پیام را بدهیم، که اگر دشمن با کینه و حسد درصدد حذف سربازان انقلاب برآید، ما هزاران سرباز جدید برای انقلاب و اسلامی تربیت می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار