همزمان با آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم صورت گرفت:

دیدار وزیر آموزش و پرورش با خانواده استاد شهید مطهری

نوری: معلمان در طول چهل سال انقلاب اسلامی نشان داده‌اند که در راه آرمان‌های انقلاب قدم برمی‌دارند و به تربیت دانش‌آموزانی در تراز تمدن اسلامی و گام دوم انقلاب می‌پردازند

تهران (پانا) - همزمان با آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم، وزیر آموزش و پرورش با حضور در منزل استاد شهید مرتضی مطهری با خانواده این معلم بزرگوار دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۵۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار وزیر آموزش و پرورش با خانواده استاد شهید مطهری

پیش از ظهر امروز و در سالروز گرامیداشت مقام معلم، یوسف نوری با حضور در منزل شهید مرتضی مطهری با اعضای خانواده این فیلسوف بزرگ دیدار و گفت‌وگو کرد.

عضو کابینه دولت مردمی با اشاره به این که شهید مطهری، معلمی بود که بسیاری از آموزه‌های انقلاب اسلامی مدیون تلاش‌ها و زحمات او است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با شهادت استاد مطهری، معلمی بزرگ را از دست داد و این غم به قدری بزرگ بود که امام خمینی(ره) فرمودند: «مطهری پاره تن من است»؛ این جمله حضرت امام نشان از عمق علاقه و محبت ایشان به شهید مطهری بود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان این که شهید مطهری الگویی برای معلمان ما است، گفت: نامگذاری روز شهادت شهید مطهری به نام معلم، فرصت مناسبی است تا یاد و خاطره آن شهید بزرگوار زنده بماند و آموزه‌هایش تکرار و ادامه پیدا کند.

نوری ادامه داد: معلمان در طول چهل سال انقلاب اسلامی نشان داده‌اند که در راه آرمان‌های انقلاب قدم بر می‌دارند و به تربیت دانش آموزانی در تراز تمدن اسلامی و گام دوم انقلاب می‌پردازند تا رهروانی راستین برای انقلاب اسلامی باشند.

در ادامه این دیدار خانواده شهید مطهری با بیان خاطراتی از آن شهید بزرگوار، از معلمان که برای آموزش کودکان تلاش می‌کنند، تشکر کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار