پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی بمناسبت هفته معلم

معلمی عشقی است آسمانی در سرفصل کتابی به نام تعلیم و تربیت

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌ شرقی در پیامی به‌مناسبت 12 اردیبهشت سالروز شهادت معلم شهید استاد مرتضی مطهری و هفته معلم از تلاشگران سنگر تعلیم و تربیت سپاسگزاری کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۵۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
معلمی عشقی است آسمانی در سرفصل کتابی به نام تعلیم و تربیت

جعفر پاشایی در پیام خود به‌مناسبت شهادت استاد بزرگ شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته معلم گفت: تا خدا بوده و هست، معلم بوده و هست و هر روز، روز معلم است. معلمی هنر است، عشقی است آسمانی که در سرفصل کتابی به نام تعلیم و تربیت نقش بسته است.

پاشایی افزود: هدف یک معلم رسم تصویری از آینده برای دانش‌آموز نیست بلکه راهی را نشان خواهد داد که دانش‌آموز توانایی رسم تصویر آینده خود را داشته باشد و به همین منظور است که دستگاه تعلیم و تربیت به‌عنوان گسترده‌ترین اجتماع، مدرسه انسان‌سازی را در قلب خود جا داده و رکن اصلی مدرسه معلم است.

وی در پایان تصریح کرد: سپاسگزار معلمانی هستیم که اندیشیدن را به ما آموختند، نه اندیشه‌ها را و اینجانب به نوبه خود بعنوان خادم آموزش و پرورش استان هفته معلم را به همه فرهنگیان عزیز تبریک گفته و از خداوند متعال طلب سلامتی و شادابی و طول عمر با عزت و عظمت برای شما و خانواده محترمتان داشته و برای آنهایی که از دنیا رفته اند طلب رحمت و مغفرت می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار