همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم

گلزار شهدای بوشهر عطرافشانی شد

بوشهر (پانا) - همزمان با هفته بزرگداشت مقام والای معلم ، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از فرهنگیان بوشهری با حضور در گلزار شهدای بهشت صادق( ع) بوشهر، ضمن عطرافشانی قبور مطهر شهدا، با آرمان‌های والای آنها تجدید بیعت کردند.

کد مطلب: ۱۲۷۵۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
گلزار شهدای بوشهر عطرافشانی شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در آیین عطرافشانی مزار شهدای بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره ۵۸۲ شهید فرهنگی و دانش‌آموز استان گفت: ما خود را موظف می‌دانیم تا در مناسبت‌های مختلف، با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای عزیز ادای احترام کنیم.

علی موحدی افزود: شهدا برای اعتلای اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را فدا کردند تا این امانت الهی و بزرگ به ما برسد.

وی خاطرنشان کرد: این حضور ففط تجدید پیمان با شهدا نیست بلکه وقتی در محضر شهدا قرار می‌گیریم یعنی بیعت خود را با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری مستحکم‌تر کرده‌ایم.

موحدی ادامه داد: ما با صبر انقلابی و تحمل شرایط سخت جنگ اقتصادی، اجازه نمی‌دهیم گره‌ای بر پیشانی مقام معظم رهبری قرار گیرد و پا در رکاب ایشان هستیم.

موحدی اضافه کرد: دولت خود را موظف به اجرای قانون رتبه‌بندی می‌داند و پس از ویرایش نهایی و تصویب آیین‌نامه داخلی در هیات دولت، این قانون اجرا و احکام از سی ویکم شهریور ۱۴۰۰ صادر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار