روز جهانی قدس جلوه ای از وحدت مسلمانان است

بوشهر(پانا)_ مشاور فرماندار و مسئول امور بانوان بوشهرگفت دختران و زنان بوشهری همگام با قشرهای مختلف مردم با شرکت در راهپیمایی روز قدس سکوت مجامع رسمی جهانی بین المللی در برابرظلم به مردم فلسطین را محکوم می کنند .

کد مطلب: ۱۲۷۴۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد
روز جهانی قدس جلوه ای از وحدت مسلمانان است

زهرا عرفان در راهپیمایی روز قدس در بوشهر اظهار کرد : ما امروز آمده ایم تا بگوییم دختران و زنان بوشهری همگام با قشرهای مختلف مردم با شرکت در راهپیمایی روز قدس، سکوت مجامع رسمی بین المللی در برابر ظلم به مردم فلسطین را محکوم می کنیم .

عرفان گفت: مردم فلسطین در طی سالهای مبارزه و مقاومت علیه رژیم صهیونیستی همچنان ازحقوق حقه خود دفاع می کنند جمهوری اسلامی ایران از جبهه مقاومت فلسطینی‌ها حمایت می کند زیرا مجامع بین‌المللی و منطقه ای همگی در برابر مظلومیت فلسطینی‌ها سکوت اختیار کرده‌اند در حالیکه کودکان ، نو جوانان وجوانان فلسطینی‌ در نبود پدر یا مادر ودیگر اعضای خانواده داغدار هستند ما نیزهمراه و همدل بامردم فلسطین در قبال اعمال رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش با حضور منسجم و وحدت آفرین دراین راهپیمایی باشکوه وحماسی اعلام می کنیم که شما تنها نیستید .

مشاور فرماندار و مسئول امور بانوان بوشهرگفت:هر چند استکبارجهانی در طی سالهاکوشیده است از همه قدرت های نفوذ بین‌المللی در این منطقه حساس جهان بهره گیرد و سیاست های خود را بر مبنای در هم شکستن مقاومت مردم فلسطین با نادیده گرفتن مطالبه های آنان و زبر پا گذاشتن اصول انسانی و اخلاقی طرح ریزی کند اما مجاهدت های هوشمندانه فلسطینی‌ها مانعی بر سر راه این بی عدالتی های جهانی است.

عرفان تاکید کرد : مردم فلسطین برای حفظ آزادی، استقلال و از زیرسلطه درآمدن رژیم های ناکارآمد می کوشند تا از امکان حضور و نفوذ بیگانگان بر سرزمین خود جلوگیری کنند و بر سرنوشت خویش حاکم شوند ما هم اعتقاد راسخ داریم که مردم فلسطین مقاومت آفرین هستند و کارآمدی خود را به جهان ثابت می کنند .

او ادامه داد : حضور گسترده قشرهای مختلف مردم در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان با روزه داری و شرکت در حمایت از مردم فلسطین این مهم را یاد آوری می کند که با همکاری گسترده ی بین‌المللی درحمایت از فلسطینی‌ها با یک حمایت جمعی می توان از نابرابری ها و فجایع ممانعت کرد.

عرفان از خاطره خوب وهیجان انگیز در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: امروز یکی از دختران نوجوان بوشهری از شادی و شعف در پوست خود نمی گنجید چون روز تولدش با روز قدس مصادف شده است آن دختر شجاع می گوید امروز با حضورم در این راهپیمایی درعمل صدای رسای دختران فلسطینی هستم که تا آخرین نفس برای نجات قدس تلاش می کنند وهمچون مادران شان از جان خویش می گذرند.

مشاور فرماندار و مسئول امور بانوان بوشهرخاطر نشان کرد: روز جهانی قدس جلوه ای از وحدت مسلمانان است. روز جهانی قدس نشان از پیوند عمیق ملت ایران اسلامی بامردم فلسطین است امیدواریم ما همه بتوانیم دین خود رابرای گسترش و ترویج اسلام و ارزش های متعالی با توکل به خداوند یگانه ادا کنیم و حافظ حریم اسلام با شیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار