روز قدس روز حیات اسلام

پاکدشت (پانا)- نماینده مردم شهرستان پاکدشت، در سخنرانی خود درمیان راهپیمایان روز قدس گفت انقلاب اسلامی شیر بچه‌هایی را تربیت می‌کند تا با صلابت در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی ایستادگی کنند.

کد مطلب: ۱۲۷۴۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
روز قدس روز حیات اسلام

فرهاد بشیری، نماینده مردم پاکدشت در مجلس، ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد قدس، گفت: نماد وحدت، همدلی و همیاری ما از ابتدای انقلاب اسلامی، همیشه منشاء خیر و برکت بوده است.

او ادامه داد: فرمایشات امام راحل، برای ما راه‌گشا بوده و خواهد بود.یک انسان آزادیخواه، اگر به صحبت‌های ایشان تعمق کند می‌فهمد که دشمنان چه اهدافی دارند؛ زیرا امام، دشمنان انقلاب اسلامی را زیر ذره‌بین قرار داد. و با رجوع به فرمایشات ایشان می‌توان دشمنان را شناخت.

بشیری همچنین افزود: امروزه، انقلاب اسلامی به خوبی توانسته است انسان‌هایی بزرگ، تحت محور مقاومت را تربیت کند. انسان‌هایی فرزانه همچون سردار بزرگ، حاج قاسم سلیمانی؛ که ما بهترین درودها را تقدیم ایشان می‌کنیم؛ زیرا وی متوجه بود و مسائل را با تکیه بر اندیشه امام و رهبر فرزانه حل می‌کرد.

نماینده مردم‌ پاکدشت ادامه داد: محور مقاومت، افتخار، بینش، رهبری فرزانه و انقلابی اسلامی دارد که می‌تواند راه را از بیراهه تشخیص دهد و دشمنان را با صلابت و حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی شکست دهد.

فرهاد بشیری بر این باور بود جوانان و نوجوانان انقلاب، شیر بچگانی هستند که میتوانند با صلابت در مقابل دشمنان ایستادگی کنند و دشمن را در هم بشکنند.


خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه عرب‌قرایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار