استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

اسرائیل سمبل ظلم در تمام دنیاست

یاسوج (پانا) - استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه سخنرانی روز قدس عنوان کرد آینده در دست مسلمانان و مومنان است و تا پیروزی راه زیادی نمانده است

کد مطلب: ۱۲۷۴۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
اسرائیل سمبل ظلم در تمام دنیاست

سید علی احمدزاده در سخنرانی روز قدس گفت : قدس فقط روز فلسطین نیست بلکه روز اسلام است و روز حکومت الهی است .

وی افزود در سال پنجاه و هشت مصادف با سیزده ماه مبارک رمضان ، امام در ادامه سلسله مراتب اتفاع انقلابی و جهادی و افکاری که بر مبنای توحید بنا گذاشته بودند ، حکومت اسلامی تشکیل دادند و برای نابودی استکبار جهانی ، رشد تعالی بشریت و برچیده شدن ظلم اقدامات وسیعی انجام دادند و اخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نام گذاری کردند .

احمد زاده تصریح کرد : قدس روزی استکه متعلق به ازادی خواهان جهان است و همه ازادی خواهان فریاد استقلال و مبارزه با ظلم را فریاد می زنند .

وی با اشاره بر بیانات مقام معظم رهبری در خصوص روز قدس گفت : به فرموده امام خامنه‌ای ماجرای فلسطین مهمترین مسئله امت اسلامی است و مربوط به همه ازادی خواهان است .

احمد زاده افزود :اسرائیل کودک کش و رژیم غاصب و بر پایه ظلم بر مردم فلسطین تشکیل شد و قبله اول مسلمانان را برای پایتخت برگزیدند .

وی افزود : اینده از دست مستکبران خارج خواهد شد و به دست مظلومان خواهد رسید .

راهپیمایی روز قدس با هدف اعلام حمایت از مردم فلسطین و مخالفت با دولت اسرائیل از یک سال پس از انقلاب ۵۷ هر سال در ایران و برخی کشورهای مسلمان برگزار می‌شود.

خبرنگار : محمدصادق بهرامی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار