اعتراض جهان اسلام در راهپیمایی روز قدس

تهران (پانا) - حضور با شکوه در راهپیمایی روز قدس،  نمایش اعتراض و خروش جهان اسلام علیه ستمگران و اتحاد و همبستگی ملت‌های آزاده جهان در برابر بدخواهان اسلام است.

کد مطلب: ۱۲۷۴۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
اعتراض جهان اسلام در راهپیمایی روز قدس

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ١۵، مطلب غفاری؛ سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۵ به همراه سید عسکری طاهری معاون پشتیبانی و اداری، حسین خواجه زاد معاون پژوهش و برنامه ریزی و محمد رضا عابدی معاون آموزش ابتدایی باحضور در مراسم راهپیمایی روز قدس نمونه ای از اعتراض جهان اسلام علیه ستمگران و همچنین اتحاد ملت های آزاده جهان در برابر بدخواهان اسلام را به نمایش گذاشتند.
سرپرست دستگاه تعلیم و تربیت منطقه ١۵ در خصوص راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: روز قدس آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است که امام خمینی در سال ۱۳۵۸ (رمضان ۱۳۹۹ق) آن را روزی رسمی برای حمایت از مردم فلسطین اعلام کرد و از مسلمانان جهان خواست که برای کوتاه کردن دست اسرائیل و پشتیبانان آن به هم بپیوندند. نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس، با حمایت بسیاری از روشنفکران و هنرمندان جهان مواجه شده و امروزه علاوه بر ایران، راهپیمایی و مراسم روز قدس؛ در بیش از ۸۰ کشور دنیا و در پنج قاره‌ جهان، در حمایت از فلسطین برگزار می‌شود.

وی افزود: حضور با شکوه در راهپیمایی روز قدس، نمایش اعتراض و خروش جهان اسلام علیه ستمگران و اتحاد و همبستگی ملت‌های آزاده جهان در برابر بدخواهان اسلام است.

وی در ادامه گفت: ما امروز با شرکت در راهپیمایی روز قدس و برائت از مشرکان و ظالمان عهد و پیمانی دوباره با رهبر انقلاب اسلامی و شهید سلیمانی خواهیم بست. ما آمدیم و هر سال خواهیم آمد تا با حضور پر رنگ و پرشور خود، رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا را محکوم کنیم و منتظر روزی هستیم که عدالت و آزادی سرتاسر جهان را فرا بگیرد و کشور های ستم دیده و مظلوم همچون فلسطین، یمن، لبنان، سوریه، افغانستان و... در آسایش و آرامش به سر ببرند و به رژیم های ستمگر و سنگدل ثابت کنیم، ظلم و ستم پایدار نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار