اکران اختصاصی فیلم موقعیت مهدی برای فرهنگیان منطقه ۱۵

تهران (پانا) - فیلم سینمایی موقعیت مهدی به کارگردانی هادی حجازی‌فر، با همت سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۵ در سینما میلاد واقع در میدان شهدا برای همکاران فرهنگی منطقه به صورت اختصاصی اکران شد.

کد مطلب: ۱۲۷۳۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
اکران اختصاصی فیلم موقعیت مهدی برای فرهنگیان منطقه ۱۵

مطلب غفاری؛ سرپرست آموزش وپرورش منطقه ۱۵ در گفت و گو با پانا بیان کرد: هدف از اکران اختصاصی سینمایی موقعیت مهدی، آشنایی با زندگی سراسر جهاد و مبارزه و آموزه های فردی، اجتماعی، فرهنگی و ... شهید مهدی باکری است. و همچنین اخلاق و رفتار این اسطوره در منزل، اجتماع و رویارویی با دشمنان که مصداق آیه شریفه (أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ) است.
وی افزود: این فیلم سینمایی با همکاری عبداله نیک مهر؛ معاونت پرورشی منطقه و روحانی؛ مدیر سینما میلاد در نوبت اکران قرار گ فت.
غفاری خاطر نشان کرد: حدود ۳۰۰ نفر، شامل: همکاران اداری، مدیران مدارس، معاونین و برخی از فرهنگیان منطقه در مرحله اول اکران ثبت نام کردند.
وی افزود: باتوجه به محتوای فیلم؛ در حال برنامه ریزی اکران فیلم برای دانش آموزان عزیز نیز هستیم. و این گونه فیلم ها با ارزش های مشابه و با موضوع تبیین زندگی جهاد گونه شهدا، می تواند چراغ راهی برای نسل جدید و به نوعی تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و شهدا باشد.

دانش آموز خبرنگار :علیرضا زارعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار