دعوت وزارت دفاع از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس؛

امروز دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است؛ حقیقتی بسیار گسترده‌تر از مساله فلسطین

تهران (پانا) - وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که از سوی امام راحل به نام روز جهانی «قدس» نامگذاری شده است، بیانیه‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۴۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
امروز دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است؛ حقیقتی بسیار گسترده‌تر از مساله فلسطین

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، با گذشت بیش از 40 سال از نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس با تدبیر و دور اندیشی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ، امام خمینی (ره) و رهبری دلسوزانه ولی امر مسلمین جهان و مقام معظم رهبری ؛ این روز مهم، به عنوان نماد وحدت و بیداری جهان اسلام شناخته شده است به طوری که خیزش و بیداری ملت‌های مسلمان منطقه و جهان را علیه استکبار جهانی و ایادی آن در پی داشته است.

امروز مسأله فلسطین و آزادی قدس شریف و بازگشت آن به آغوش جهان اسلام به یک مسأله بینالمللی و آرمان جهانی تبدیل و موجبات وحدت و یکپارچگی امت اسلامی در حمایت همه جانبه از ملت مظلوم و مسلمان فلسطین را رقم زده است .

وجدان های بیدار و هشیار، رفتار ها و کنش های مردم سراسر دنیا این موضوع را ثابت کرده است که مساله فلسطین یک مساله‌ اساسی، انسانی و فراتر از دولت‌ها و کشورهای اسلامی است که بشود در طرح های عادی سازی، سازشکارانه و مزورانه به آن پرداخت.

حمایت ها و بیداری ملت های آزاده و آزادی خواه سراسر جهان از هر نژاد و ملیتی، رژیم صهیونیستی و جبهه حامی اشغالگری را علی رغم هیمنه پوشالی خود بیش از هر دوره تاریخی در ضعف و استیصال قرار داده است.

پررنگ شدن ابعاد جهانی روز قدس نشان دهنده ی آن است که این روز تنها برای حمایت از ملت مظلوم رانده شده از سرزمین خود نیست؛ روز قدس به نوعی اعتراض و مبارزه با یک تفکر انحرافی افراطی و نظام سیاسی نژادپرست و ظالم و اشغالگر و استکباری است و به فرموده ولی امر مسلمین جهان و رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) ، امروز دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است؛ حقیقتی بسیار گسترده تر از مساله فلسطین.

روز قدس یک روز بین المللی اسلامی و روز بزرگ و مهمی است که ملت بصیر و شجاع ایران و سایر ملت های مسلمان و آزاده جهان بر سر استکبار جهانی فریاد می زنند و‌‌ ندای آزادی قدس شریف را از بند شیطان سر می دهند.

بی ‏شک حضور آگاهانه، دشمن شکن و پرشور امت اسلامی در روز قدس؛ جمعه پایانی ماه مبارک رمضان امسال نیز همچون همیشه، خط بطلانی بر دسیسه‌ها و القائات شیطانی ایادی استکبار خواهد کشید که بر‌آنند تا اتحاد و انسجام ملت های مسلمان را خدشه‌دار کرده و به نیات پلید خود دست یابند، اما آزادیخواهان در سرتاسر عالم اثبات خواهند کرد که این روز، مظهر وحدت امت اسلامی ‌در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و روز به اهتزاز درآوردن پرچم قدس شریف خواهد بود.

وزارت دفاع ضمن دعوت از ملت رشید و ولایتمدار ایران اسلامی برای حضور پرشور، بالنده و انقلابی در را‌هپیمایی روز جهانی قدس ، همراهی دانشمندان ، متخصصان و کارکنان صنعت دفاعی را با ملت شریف در این عمل صالح را اعلام می نماید. انشاء الله زوال رژیم منحوس صهیونیستی ظرف کمتر از 25 سالِ وعده داده شده، محقق و طومار آن پیچیده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار