دانش‌آموزان مدرسه مرضیه شهرکرد:

برای حمایت از فلسطینی‌ها در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنیم

شهرکرد( پانا) - دانش‌آموزان متوسطه اول دبیرستان دخترانه مرضیه شهرکرد دلیل شرکت خود در راهپیمایی را حمایت از کودکان فلسطینی می‌دانند.

کد مطلب: ۱۲۷۴۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
برای حمایت از فلسطینی‌ها در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنیم

دانش‌آموزان دبیرستان مرضیه دلیل شرکت در راهپیمایی روز قدس می‌گویند.

زهرا بی‌باک دانش‌آموز پایه هشتم در این خصوص به پانا گفت: «من در راهپیمایی روز قدس شرکت کردم چون یک پویش ملی است و خود را موظف می‌دانم که در این پویش شرکت کنم.»

حدیث گودریان، در ادامه سخنان هم کلاسی اش بیان کرد: «در این راهپیمایی شرکت کردم چون به دستور امام خمینی(ره)و رهبر معظم انقلاب اسلامی است و من وظیفه دارم به دستور وی احترام گذاشته و در راهپیمایی شرکت کنم.»

ریحانه خرم دانش‌آموز پایه هفتم دبیرستان مرضیه گفت: «من دوست دارم از کودکان بی‌پناه فلسطین حمایت کنم و با شرکت در راهپیمایی می‌توانم این کار را انجام دهم و به اسرائیل نشان دهم که ما نمی‌گذاریم به کودکان مظلوم فلسطین ظلم و ستم کنید و همانطور که در روایات آمده حمایت از فلسطین یکی از وظایف مهم ما است. همه دانش آموزان در راهپیمایی شرکت می‌کنند تا از کودکان فلسطینی که مانند خواهران و برادران خود هستند حمایت کنند. چون همه دانش آموزان خواهان عدالت و آزادی هستند به این معتقدند که کار رژیم صهیونیستی ناعادلانه و ناجوانمردانه است.»

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه آقابابایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار