کانون‌های فرهنگی تربیتی در مسائل مالی از آیین‌نامه اجرایی مدارس تبعیت می‌کنند

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از تبعیت کانون‌های فرهنگی تربیتی در مسائل مالی از آیین‌نامه اجرایی مدارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۴۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
کانون‌های فرهنگی تربیتی در مسائل مالی از آیین‌نامه اجرایی مدارس تبعیت می‌کنند

عباس مهاجر گفت: کانون های فرهنگی تربیتی برابر مصوبه پانصد و سومین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش مورخ (30/11/1368) در سراسر کشور راه اندازی و به عنوان مکمل فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس خدمات فرهنگی، هنری، مهارتی، آموزشی و... به دانش آموزان عزیز ارائه می‌کنند.

وی ادامه داد: به استناد مصوبه سیصد و هشتمین جلسه کمیسیون معین شورای عالی آموزش و پرورش، مورخ 6/3/1383 ،ماهیت فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی تربیتی آموزشی بیان شده است و این مراکز به عنوان محیط‌های یادگیری در سندتحول بنیادین آموزش و پرورش هم مورد تأکید است.

مهاجر افزود: بر این اساس و با هدف کارایی و اثر بخشی عملکرد کانون‌های فرهنگی تربیتی و افزایش بهره‌وری در امر تربیت دانش آموزان، این مراکز از فصل ششم (مالی) آیین نامه اجرایی مدارس مصوب چهل و یکمین جلسه کمیسیون معین شورای عالی آموزش و پرورش به تاریخ 10/05/1400، تبعیت کرده و به عنوان یک واحد آموزشی در سیستم آموزش و پرورش تلقی می شوند که بخشنامه آن به شماره: 122/500، مورخ: 05/02/1401 با امضای معاون محترم برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش به استان ها ابلاغ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار