مدیر گالری «پنج‌پنج» خبر داد:

کودکان هنرمند با «رُسته» به «پنج‌پنج» می‌آیند

تهران (پانا) - مدیر نگارخانۀ «پنج‌پنج» از برگزاری نمایشگاه نقاشی کودکان خلاق کشور با عنوان «رُسته» در این نگارخانه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۴۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد
کودکان هنرمند با «رُسته» به «پنج‌پنج» می‌آیند

گل‌آذین مقدم، مدیر نگارخانۀ «پنج پنج» با اشاره به برگزاری نمایشگاه نقاشی «رُسته» در این نگارخانه گفت: این نمایشگاه به همت و پیگیری سرکار خانم نسیم عظیمی در مقام «برگزار کننده» برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به این که این نمایشگاه، در دو روز میزبان علاقه‌مندان خواهد بود، باهمراهی اموزشگاه نقاشان خلاق افزود: در این نمایشگاه آثار نقاشی های افتخار آفرینان خلاق کشور، ابوالفضل روغنی، روشان خداجویوسفی، کیاوش میرابیان، الیسا سلطانی، تهمینه احمدی، هدیه احمدی، درسا علامه زاده و آدریانا نیک‌خواه در معرض دید عمموم علاقه‌مندان هنر دوست تهران قرار خواهد گرفت.
مدیر گالری «پنج پنج» ادامه داد: این نمایشگاه به مدت دو روز در روزهای پنج شنبه و جمعه 8 و 9 اردیبهشت ماه 1401 در اولین بهار قرن را در شعبۀ یک نگارخانۀ «پنج‌پنج» به نشانی «تهران، خیابان پاسداران، خیابان نگارستان هفتم» از ساعت 17 تا 19 میزبان علاقه‌مندان به هنر خواهد بود.
مقدم در پایان با اشاره به این که اطلاعات لازم در خصوص این نمایشگاه از طریف رسانه و در فضای مجازی به اطلاع علاقه‌مندان به هنر خواهد رسید، اظهار داشت: علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این رویداد فرهنگی و هنری، می‌تواند به صفحۀ گالری به نشانی Five.five.gallery در شبکه اجتماعی اینستاگرام مراجعه نموده و یا با شماره واتساپ 09123830367 تماس حاصل نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار