معاون پرورشی و تربیت‌بدنی ملارد:

هدف طرح ارتقای سلامت کارکنان اداری، تشخیص به‌موقع بیماری و تسهیل درمان است

ملارد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی ملارد در هفته سلامت بیان کرد سلامتی و ارائه خدمات بهداشتی برای فرهنگیان آموزش و پرورش ملارد، بسیار حائز اهمیت است و هدف طرح ارتقای سلامت کارکنان اداری، تشخیص به‌موقع بیماری و اقدام در جهت تسهیل درمان است.

کد مطلب: ۱۲۷۳۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
هدف طرح ارتقای سلامت کارکنان اداری، تشخیص به‌موقع بیماری و تسهیل درمان است

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در هفته سلامت و در راستای اجرای طرح ارتقاء سلامت کارکنان اداری بیان کرد: این طرح با همکاری شبکه بهداشت و درمان و معرفی یک رابط از هر ارگان اجرایی شده و مراقبین سلامت مدارس، اقدام به تهیه شناسنامه سلامت کارکنان اداری می‌کنند.

وی ادامه داد: در شناسنامه سلامت بر اساس اظهارات خود همکاران، مشخصات همکاران، وضعیت سلامتی، داروهای مصرفی بیماری‌های آن‌ها درج می‌شود.

حضرتقلی افزود: علت تهیه شناسنامه سلامت، اطلاع از وضعیت سلامتی همکاران و انجام اقدامات کمک‌های اولیه در صورت بروز مشکل حاد، قبل از اعزام به بیمارستان است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی ملارد تأکید کرد: هدف نهایی این طرح، تعامل آموزش و پرورش و سایر ادارات با شبکه بهداشت و درمان در جهت فراهم کردن تسهیلاتی در مورد انجام آزمایش و غربالگری‌های رایگان برای کارکنان اداری تعریف شده، همچنین انجام معاینه سالانه برای تشخیص زودهنگام بیماری و جلوگیری از پیشرفت آن هم از دیگر اهداف این طرح است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار