مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵:

مهمترین رسالت حوزه پرورشی، تولید محتوا و ارائه الگو در زمینه زندگی ایرانی- اسلامی است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 5؛ در جلسه شورای پرورشی منطقه، بر اهمیت فعالیت‌های پرورشی و جایگاه ویژه این فعالیت‌ها، بر رشد چند بعدی دانش‌آموزان و آینده‌سازان کشور تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۳۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین رسالت حوزه پرورشی، تولید محتوا و ارائه الگو در زمینه زندگی ایرانی- اسلامی است

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه۵، جلسه شورای پرورشی و تربیت بدنی منطقه با حضور محسن مطلبی؛ مدیرآموزش و پرورش منطقه و کارشناس مسئولان و کارشناسان حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه، در سالن کنفرانس برگزار شد.

در این جلسه محسن مطلبی، ضمن عرض تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین علی (ع) و ذکر فضایل لیلالی ارزشمند قدر، سیاست های منطقه را درحوزه پرورشی و تربیت بدنی تشریح کرد.

وی نسبت به لزوم داشتن برنامه ریزی مناسب، برای اجرای هرچه بهتر برنامه ها و به ثمر نشستن زحمات همکاران این حوزه تاکید کرد.

محسن مطلبی در این باره گفت:«هر مدرسه در حقیقت یک کانون تربیتی برای آموزش و پرورش است. در این کانون باید به ظرفیت‌های اولیاء در فعالیت‌های تربیتی و پرورشی توجه شود و از مهمترین برنامه هایی که باید مدنظر قرار بگیرند؛ تولید محتوا و ارائه الگو در زمینه زندگی ایرانی اسلامی، مستندسازی سرودها و آواهای دانش آموزی و اجرای طرح پیوند محراب و آستان ملکوت است.»

وی افزود: «همین موارد مهم کاملا بیانگر جایگاه ویژه فعالیت های پرورشی و تاثیر آنها بر رشد چند بعدی دانش آموزان و آینده سازان کشور است.»

مطلبی در پایان ضمن مغتنم دانستن فرصت خدمت به آینده سازان کشور، برای همه همکاران این حوزه آرزوی موفقیت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار