بیانیه مجلس دانش‌آموزی هرمزگان به‌مناسبت روز قدس صادر شد

هرمزگان (پانا) - مراسم روز قدس بعد از ۲ سال محدودیت کرونایی امسال به صورت حضوری در مناطق مختلف استان هرمزگان برگزار می گردد. بر همین اساس مجلس دانش آموزی نیز از دانش آموزان استان هرمزگان جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل می آورد.

کد مطلب: ۱۲۷۳۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه مجلس دانش‌آموزی هرمزگان به‌مناسبت روز قدس صادر شد

در آستانه برگزاری راهپیمایی روز قدس با شرکت ملت شریف ایران، محمدرضا شفیعی، رئیس مجلس دانش آموزی استان هرمزگان، ضمن صدور بیانیه به نمایندگی از نمایندگان استان از دانش آموزان جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل آورد. متن بیانیه به شرح زیر است.

روز قدس یک روز جهانی است. روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. روز مقابله ملت هایی است که در زیر فشار ظلم آمریکا و غیر آمریکا بودند، در مقابل ابر قدرت هاست. روزی است که باید مستضعفین مجهز بشوند در مقابل مستکبرین، و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند. امام خمینی (ره)

چندین دهه است که یک رژیم غاصب، میلیون ها مردم مظلوم را آواره، منازلشان را غصب و جوانانشان را به خاک و خون کشیده است و مدعیان حقوق بشر بر دهانشان مهر سکوت خورده و حتی هر گونه اقدام این ملت ضعیف در باز پس گیری خاک وطنشان را خشونت می نامند.

در این شرایط حساس که شاهد سکوت حکام غربی و عربی در برابر تجاوزات و هتک حرمت قدس همان اولین قبله مسلمین توسط رژیم غاصب صهیونیستی هستیم، چشم امید مردم مظلوم فلسطین به مسلمانان و آزادی خواهان دنیا است تا طبق روال هر ساله با حمایت خود نشان دهند کماکان فلسطین مساله اول جهان اسلام است.

ملت شریف ایران نیز همه ساله با لبیک به ندای امامین انقلاب حمایت خود را از فلسطینیان اعلام کرده اند. از این رو ما نمایندگان مجلس دانش آموزی استان هرمزگان ضمن محکومیت تمامی جنایات و وحشی گری های این رژیم کودک کش، جهت همدردی با کودکان و نوجوانان مظلوم فلسطین از تمامی دانش آموزان جهت شرکت در راهپیمایی باشکوه روز قدس در کنار دیگر مردم ولایتمدار دعوت به عمل می آوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار