مهلت ثبت‌نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز تمدید شد

تهران (پانا) - زمان ثبت‌نام آزمون شناسایی و جذب دانش‌آموزان مستعد در دبیرستان ماندگار البرز تا ۵ اردیبهشت تمدیدشد.

کد مطلب: ۱۲۷۳۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
مهلت ثبت‌نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز تمدید شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، دبیرستان ماندگار البرز یکی از مراکز آموزشی معتبر و قدیمی آموزش و پرورش شهر تهران است که هر ساله از طریق آزمون ورودی اقدام به جذب دانش آموزان مستعد در رشته های مختلف شاخه نظری می کند.

به منظور شناسایی و جذب دانش آموزان مستعد و ایجاد فضای مناسب برای رقابت علمی، زمان ثبت نام و تاریخ آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز تمدید شد.

گفتنی است علاقمندان می توانند جهت ثبت نام پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز، تا تاریخ دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ به سامانه آموزش و پرورش شهر تهران(Tehran.medu.ir) مراجعه نمایند.

شایان ذکر است، کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان ماندگار البرز، از روز شنبه ۱۷ اردیبهشت ١۴٠١ لغایت ۲۱اردیبهشت ١۴٠١، در سامانه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران قابل دریافت خواهد بود.

زمان برگزاری این آزمون، روز جمعه ۲۳ اردیبهشت ١۴٠١ از ساعت ٩ صبح در مکان های مندرج در کارت ورود به جلسه، با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

متقاضیان ثبت نام در پایه دهم می‌بایست حداقل دارای معدل ١٨ در امتحانات نوبت اول پایه نهم بوده باشند و مورد درخواست خود را هنگام ثبت‌نام با دقت و آگاهی کامل انتخاب و در صورت پذیرش در آزمون و کسب امتیاز لازم، با توجه به فرم هدایت تحصیلی، صرفا می بایست در همان رشته پذیرفته شده، ادامه تحصیل دهند و تغییر در رشته انتخابی امکان پذیر نخواهند بود.

منابع آزمون، مواد درسی، تعداد و ضریب سئوالات به شرح ذیل است:

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار