زمان ثبت‌نام و تاریخ آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز اعلام شد

تهران(پانا) - زمان برگزاری آزمون شناسایی و جذب دانش آموزان مستعد در دبیرستان ماندگار اعلام شد.

کد مطلب: ۱۲۷۰۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
زمان ثبت‌نام و تاریخ آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز اعلام شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، به منظور شناسایی و جذب دانش آموزان مستعد و ایجاد فضای مناسب برای رقابت علمی، زمان ثبت نام و تاریخ آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز اعلام شد.
گفتنی است علاقمندان می توانند جهت ثبت نام پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز، تا تاریخ چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ به سامانه آموزش و پرورش شهر تهران (Tehran.medu.ir) مراجعه کنند.
شایان ذکر است، کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان ماندگار البرز، از روز شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ لغایت ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، در سامانه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران قابل دریافت خواهد بود.
زمان برگزاری این آزمون، روز جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ از ساعت ۹ صبح در مکان های مندرج در کارت ورود به جلسه، با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.
متقاضیان ثبت نام در پایه دهم می‌بایست حداقل دارای معدل ۱۸ در امتحانات نوبت اول پایه نهم بوده باشند و مورد درخواست خود را هنگام ثبت‌نام با دقت و آگاهی کامل انتخاب و در صورت پذیرش در آزمون و کسب امتیاز لازم، با توجه به فرم هدایت تحصیلی، صرفا می بایست در همان رشته پذیرفته شده، ادامه تحصیل دهند و تغییر در رشته انتخابی امکان پذیر نخواهند بود.
منابع آزمون، مواد درسی، تعداد و ضریب سئوالات به شرح ذیل است:

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار