فرماندار ملارد:

اصحاب رسانه یکی از بازوان تاثیرگذار دستگاه‌های اجرایی هستند

ملارد(پانا) - ‌فرماندار ملارد در جمع خبرنگاران شهرستان ضمن اشاره به نقش مهم آن‌ها در انعکاس فعالیت‌های مختلف نهادهای دولتی گفت اصحاب رسانه یکی از بازوان تاثیرگذار ادارات شهرستان به ویژه مجموعه فرمانداری هستند.

کد مطلب: ۱۲۷۳۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
اصحاب رسانه یکی از بازوان تاثیرگذار دستگاه‌های اجرایی  هستند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ملارد، جابر کریمی، در نشست با خبرنگاران، اصحاب رسانه و جرایدبه سوالات آنها پاسخ داده و در خصوص جزئیات سفر رئیس جمهور به این شهرستان گفت: اصحاب رسانه یکی از بازوان تاثیرگذار مدیران ادارات شهرستان بویژه مجموعه فرمانداری هستند.

وی ادامه داد: در ملارد استعدادهای زیادی در زمینه‌های مختلف وجود دارد که با استفاده از ظرفیت آنها می‌توان نسبت به رفع نیازها و کاستی‌های شهرستان اقدام کرد.

کریمی هدف افزود: در سطح منطقه شورای نخبگان تشکیل داده‌ایم تا بسترهای لازم را برای رسیدن به این هدف مهیا کنیم.

فرماندار ملارد بیان کرد: با راه‌اندازی معاونت توسعه و برنامه‌ریزی و تفکیک آن از معاونت فنی و عمرانی به دنبال هدایت و مدیریت بهتر امور هستیم تا مردم شهرستان بهترین منافع و بهره را در کمترین زمان به دست آورند.

وی در مورد دستاوردهای سفر ریاست جمهوری به این شهرستان، تصریح کرد: سفرهای ریاست جمهوری به دو شکل انجام می‌شود، یکی اینکه از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی شده و نوع دوم سفر‌های آنی و بدون اطلاع قبلی است، پرداختن به مشکلات محلات مختلف شهرستان از جمله سرآسیاب، بررسی مشکلات بیمارستان، شهرک اداری، چاله قشلاق و چند مورد دیگر از پیشنهادهای فرمانداری به مسئولان استان جهت حضور رئیس جمهور و بازدید وی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار