نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران:

نیاز کنونی جامعه مسلمانان، اصلاح رویکرد بشریت در قالب نظریه ظهور حضرت مهدی است

تهران (پانا) - نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در همایش فلسطین، محور مقاومت بیان کرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک موهبت الهی است و اکنون بیشترین نیاز به اصلاح رویکرد بشریت در قالب محوریت ظهور امام زمان (عج) و ایجاد عدل و گسترش آن در جهان است.

کد مطلب: ۱۲۷۳۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
نیاز کنونی جامعه مسلمانان، اصلاح رویکرد بشریت در قالب نظریه ظهور حضرت مهدی است

ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، طی سخنانی در همایش فلسطین محور مقاومت که در سالن ولایت اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران برگزار شد، ضمن اشاره به آیات قرآن بیان کرد: پاسخ مسئله فلسطین در آیات قرآن آورده شده و با تفسیر این آیات می‌توان به این نتیجه رسید که ایمان، تنها راهبر انسان در این جهان است.

وی در مورد دلایل و فواید جهاد در راه خدا ادامه داد: طبق آیات قرآن، فرد مجاهد از دوزخ نجات پیدا کرده و به نعمت بهشت دست می‌یابد و این یک پیروزی بزرگ است، از این منظر می‌توان وارد مسئله فلسطین شد، زیرا فلسطین و جهاد در راه آزادی آن به ایمان مربوط می‌شود و در آیات فراوانی از مسجد الاقصی و قدس به عنوان سرزمینی مبارک، معراج‌گاه پیامبران و مکان رشد و نمو آنها یاد شده است.

ابوشریف افزود: شاید این مسئله تاریخی باشد اما نقطه آغازین ایجاد تعادل مجدد در زمین است و در فرهنگ ما، حضرت مهدی(عج) این مهم را انجام می‌دهد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران‌ شرح داد: اکنون فلسفه و ایدئولوژی سرمایه‌داری وحشیگرانه جهان را در ورطه خود گرفته است و ما اکنون نیازمند اصلاح رویکرد نظریه ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف هستیم و این کار بدون نهضت جهان اسلام که امام خمینی(ره) آن را بنا نهاد، امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی گفت: اکنون مانند گذشته جهان در ورشکستگی فکری، اخلاقی و ارزشی قرار دارد و پروژه نهضت اسلامی در سایه حضور اقمار غربی و صهیونیستی شکوفایی کاملی نخواهد داشت.

ابوشریف بیان کرد: تصمیم غربی و صهیونیستی این است که از نقطه قدس به شعاع ۱۵۰۰ مایل، ساختاری مخالف آن‌ها نباشد و به همین دلیل جمهوری اسلامی را در تمام ابعاد پیشرفت سرکوب می‌کنند، بنابراین ارتش سوریه، عراق و مصر که با اسراییل رابطه دارد باید از بین برود.

ناصر ابوشریف خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی یک موهبت الهی است، چرا که در اتمسفر موجود، امکان شکل‌گیری ساختاری مستقل با تصمیم‌گیری استقلال‌طلبانه، وجود ندارد و خداوند باید ما را یاری کند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران افزود: پس ما دلایل زیادی برای توجه به محور فلسطین داریم ، حب ایمانی، حب اسلامی، اشغال فلسطین، نسل‌کشی، انتقال مهاجران و اخراج آن‌ها از فلسطین از این دلایل است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار