نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی:

۱ میلیارد تومان تجهیزات ورزشی در اختیار مدارس دشتی و تنگستان قرار می‌گیرد

بوشهر (پانا) - نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت با هماهنگی و رایزنی‌های انجام شده یک میلیارد تومان برای خرید تجهیزات ورزشی در اختیار مدارس شهرستان های دشتی و تنگستان و مناطق کاکی و دلوار قرار می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۲۷۲۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
۱ میلیارد تومان تجهیزات ورزشی در اختیار مدارس دشتی و تنگستان قرار می‌گیرد

غلامحسین کرمی در آیین کلنگ زنی سالن سرپوشیده دبیرستان دخترانه اشراق خورموج و در آغاز طرح شهید سلیمانی با بیان اینکه بیشترین مدارس تخریبی استان در شهرستان‌های تنگستان و دشتی قرار دارد، اظهار کرد: باید با تغییر نگاه به این دو شهرستان و انجام یک کار اساسی و اصولی مدارس تخریبی این حوزه انتخابی ساماندهی و بهسازی شوند.

کرمی افزود: در نشست با معاون پرورشی سلامت و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش توافق شد که مدارس دخترانه و پسرانه حوزه انتخابیه که فضای فیزیکی مناسب داشته باشد اتاق تخصصی درس تربیت بدنی در آن مدرسه احداث و راه اندازی شود.

کرمی ادامه داد: 3 میلیارد تومان از طریق اداره کل نوسازی برای خرید تجهیزات آموزشی و اداری و یک میلیارد تومان برای خرید تجهیزات ورزشی از طریق معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در اختیار مدارس حوزه انتخابیه قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برای تکمیل احداث مدارس روستاهای درازی، چارک، گورک، بنه گز و و محمود احمدی اعتبارات تکمیلی اختصاص می یابد.

نماینده مجلس اضافه کرد: به معلم بودن خود افتخار می کنم و هر گاه در جمع معلمان قرار می‌گیرم انگیزه برای خدمت مضاعف می‌شود.

کرمی گفت: عده ای که با اصل نظام مخالف هستند به بهانه مطالبه‌گری در حال تخریب دولت و مجلس هستند و مردم را در مقابل نظام قرار می‌دهند همه باید کمک کنیم تا واقعیت ها به مردم و جامعه گفته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار