رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور:

مشارکت 190 میلیارد تومانی خیرین جهت تأمین اعتبار پروژه‌های آموزشی استان تهران

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت از محل اعتبارات مشارکتی با خیرین در سال ۱۴۰۱، مبلغ ۳هزار و ۲۰۰میلیارد تومان اعتبار در اختیار است و سال گذشته از محل اعتبارات مشارکتی خیرین ۱۹۰میلیارد تومان برای پروژه‌های آموزشی استان تهران تأمین اعتبار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۲۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت 190 میلیارد تومانی خیرین جهت تأمین اعتبار پروژه‌های آموزشی استان تهران

مهرالله رخشانی مهر در سخنانی با اشاره به پیگیری سید احمد رسولی‌نژاد، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی برای این بازدیدها و نامناسب دانستن وضعیت پروژه‌های بازدید شده و نیازمند تخریب و بازسازی پروژه‌های مذکور تصریح کرد: از محل اعتبارات مشارکتی با خیرین در سال ۱۴۰۱، مبلغ ۳هزار و ۲۰۰میلیارد تومان اعتبار در اختیار داریم و سال گذشته از محل اعتبارات مشارکتی خیرین ۱۹۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های استان تهران تأمین اعتبار شد.

وی بیان کرد: شروع پروژه جدید از محل طرح‌های مختلف تخریب و بازسازی یا مقاوم‌سازی یا از محل طرح‌های احداثی ترجیح ما بر مشارکت خیرین است که خوشبختانه طی سال‌های گذشته میزان مشارکت خیرین قابل توجه بوده است.

رئیس سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: بعد از انجام بازدید از کل حوزه‌های انتخابی جلسه‌ای را با حضور نماینده، فرماندار، مدیر کل و دیگر مدیران مناطق برگزار خواهیم کرد و در آن جلسه اولویت‌بندی و تصمیم‌گیری‎‌های لازم از جمله ایجاد چند مدرسه برای این مناطق انجام خواهد شد.

در این برنامه که داریوش ورناصری معاون سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس کشور، مسعود بهرامی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران،جاسم حسین‌پور مدیر کل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران حضور داشتند، از مراکز آموزشی و ورزشی شهید مطهری، هفده شهریور سابق، باقرالعلوم (ع)، پژوهش‌سرای دانش‌آموزی شهدای هسته‌ای، و سالن تختی شهرستان فیروز کوه بازدید بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار