معاون وزیر آموزش و پرورش خبر داد

افزایش ۳۵ درصدی اعتبار پروژه‌های مشارکتی در سال ۱۴۰۱

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از افزایش ۳۵ درصدی اعتبارات ردیف پروژه‌های مشارکتی در سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۷۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۳۵ درصدی اعتبار پروژه‌های مشارکتی در سال ۱۴۰۱

مهراله رخشانی‌مهر، در آیین افتتاح مدرسه شش کلاسه «مصطفی روشنایی‌فر» شهرستان بناب ضمن تقدیر از مشارکت خیرین مدرسه‌ساز اظهارکرد: تلاش و پیگیری خیّر نیکوکار در ساخت این مدرسه با معماری مناسب و زیبا ستودنی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روند افزایشی رقم تعهدات خیرین مدرسه‌ساز ابراز کرد: در سال جاری نیزهمچون سنوات گذشته تلاش شد اعتبار ردیف پروژه‌های مشارکتی افزایش یابد، به طوری‌ که رقم اعتبارات ملی ۳۵درصد رشد داشته است.

رخشانی‌مهر در خصوص وضعیت ساختمان‌های مدارس کشور گفت: به طور کلی در کشور 19.5 درصد از فضاهای آموزشی نیازمند تخریب، بازسازی و یا مقاوم‌سازی بوده و از این تعداد ۷درصد مدارس کشور نیازمند تخریب و ‌بازسازی و ۱۲درصد هم نیازمند مقاوم سازی هستند .

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد؛ با تامین هزینه‌ها و تجهیزات مورد نیاز، وضعیت مدارس کشور را بهبود دهیم تا دانش‌آموزان در بهترین شکل ممکن به تحصیل علم و دانش بپردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار