در راستای تحقق برنامه‌های دولت مردمی صورت گرفت؛

بازدید وزیر آموزش و پرورش از بیمارستان کودکان مفید

تهران (پانا) - در راستای تحقق برنامه‌های دولت مردمی، وزیر آموزش و پرورش، از بیمارستان کودکان مفید تهران بازدید کرد و ضمن خسته نباشید به کادر درمانی این بیمارستان، از کودکان بیمار عیادت کرد و در گفت‌و‌گو با خانواده‌های بیماران در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۲۷۲۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید وزیر آموزش و پرورش از بیمارستان کودکان مفید

یوسف نوری عصر امروز برای انجام عیادت و ابراز خسته نباشید به پزشکان و پرستاران، از بیمارستان کودکان مفید تهران بازدید کرد.

وی با اشاره به سنت خوب عیادت از بیماران اظهار کرد: یکی از سنت‌های خوب و فرهنگ ایرانی و اسلامی ما ایرانیان، سنت عیادت از بیماران است که باعث روحیه‌دادن به بیماران و خانواده‌های آنان می‌شود و این پیام را به آنان می‌رساند که باوجود سختی‌هایی که در راه رسیدن به سلامتی دارند، ما همراه آنان هستیم.

عضو کابینه دولت مردمی ادامه داد: یکی از دردناک‌ترین اتفاقات برای هر خانواده‌ای، بیماری کودکانشان است و تحمل بیماری کودکان، سخت و طاقت‌فرسا است و هر انسانی با شنیدن بیماری کودکان متاثر و اندوهگین می‌شود. من در اینجا و در ایام شب‌های قدر که طبق روایات، دعاهای انسان‌ها بیشتر مقبول درگاه خداوند قرار می‌گیرد، برای شفای عاجل همه بیماران از جمله کودکان بیمار، دعا می‌کنم و امیدوارم که به زودی شفای کامل پیدا کنند.

وزیر آموزش و پرورش از بخش‌های مختلف بیمارستان کودکان مفید تهران بازدید کرد و با پزشکان، پرستاران و کادر اداری بیمارستان به گفت‌و‌گو نشست.

عضو کابینه دولت مردمی ضمن عیادت از تنی چند از کودکان بیمار، در گفت‌و‌گو با خانواده‌های این کودکان، در جریان نحوه رسیدگی و مشکلات آنان قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار