مراسم احیای شب قدر نوزدهم در بهاباد برگزار شد

بهاباد (پانا) - مراسم احیای شب قدر در شب نوزدهم ماه رمضان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مساجد شهرستان بهاباد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۲۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
مراسم احیای شب قدر نوزدهم در بهاباد برگزار شد

همزمان با نخستین شب قدر، سحرخیران ضمن دعا و نیایش با خواندن دعای جوشن کبیر، دعاهای مستحبی و گذاشتن قرآن بر سر فریاد الهی العفو و نوای الغوث، الغوث سردادند.

شرکت کنندگان بهابادی همچنین در شب ضربت خوردن امیرالمومنین (ع) دست به دامان امام اول شیعیان؛ آبرومند در خانه خدا شدند تا با حسن ظن تمام بهترین مقدرات را برای خودشان رقم بزنند و از درگاه خداوند شفای بیماران بویژه کرونایی‌ها و ریشه‌کنی این بیماری را خواستار شدند.

شهروندان بهابادی در آیین احیای شب قدر درحالیکه قرآن‌ها را بر سر گذاشته و ندای الغوث الغوث سر داده بودند، از خداوند متعال خواستند تا آنها را از برکات معنوی لیالی قدر بهره‌مند سازد.

شب قدر، شب نزول قرآن کریم و رقم خوردن سرنوشت بندگان خداست، در آیات و روایات آمده است که شب قدر به این جهت قدر نامیده شده که جمیع مقدرات بندگان در تمام سال در آن شب تعیین می‌شود.

همچنین مراسم احیای شب قدر نوزدهم در مساجد جامع، انقلاب و بقعه ملاعبدالله بهابادی شهرستان بهاباد با حضور عزاداران برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار