مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی در دیدار با مسئولین سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌ها:

رسالت ما در آموزش و پرورش کار تربیتی، فرهنگی و آموزشی است

بحنورد (پانا) - در دیدار رئسای سازمان دانش‌آموزی استان خراسان‌شمالی و شهرستان ها با مدیر کل آموزش و پرورش استان بر اجرای برنامه‌های تربیتی و فرهنگی با کمک سازمان دانش‌آموزی برای دانش‌آموزان تاکید شد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
رسالت ما در آموزش و پرورش کار تربیتی، فرهنگی و آموزشی است

در این دیدار مدیر کل آموزش پرورش ضمن خیر مقدم گویی و‌ آرزوی قبولی طاعات و تشکر از خدمات ریاست سابق سازمان دانش آموزی آقای مصباح و آرزوی توفیق برای آقای برات پور ریاست جدید سازمان دانش آموزی گفت: در آموزش و پرورش رسالت بزرگ ما کار تربیتی، فرهنگی و آموزشی در حوزه دانش آموزی است و‌ سازمان دانش آموزی با برنامه های متفاوت و جذابی که در حوزه های مختلف دارد یکی از نهادهای موثر و اساسی برای رسیدن به این اهداف است.

ابوالقاسم اکبری در ادامه تصریح کرد: اجرایی شدن و نهادینه کردن سند تحول بنیادین و بیانه گام دوم انقلاب است زیرا این دو اصل،چراغ راهنمای حرکت ما در آموزش و پرورش هستند و باید براساس آنها برنامه هایی را جهت تربیت فرزندان و آینده سازان این مرز و بوم احیا کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: براساس بیانیه گام دوم انقلاب که جوان گرایی اهمیت ویژه ای دارد باید تلاش کنیم در سازمان های مختلف از نیرو و استعداد جوانان بهره کافی و شایسته ای جهت هر چه بهتر پیش بردن اهداف سند تحول بنیادین و برنامه های انقلابی استفاده کنیم.

مدیرکل در ادامه گفت: براساس سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری که تاکید ویژه ای بر تحصیل،تهذیب و ورزش دارند سازمان دانش آموزی در بحث تهذیب با توجه به برنامه هایی که دارد می تواند بسیار اثربخش عمل کند و در این زمینه کمک کننده به ارگان های تربیت بدنی باشد.

اکبری همچنین گفت: با توجه به شعار سال امیدواریم با برنامه ریزی هایی که در همه ارگان ها و سازمان دانش آموزی انجام می شود شاهد موفقیت های دانش آموزانمان در هنرستان ها و سایر مدارس باشیم.

مدیر کل در پایان تاکید ویژه ای بر تکریم معلمین و اولیا کرد و گفت: استفاده از ظرفیت های اولیا موجب پیشرفت بهره وری بیشتری در آموزش و‌ پرورش می شود.

در ادامه این جلسه محمدرضا برات پور رییس سازمان دانش آموزی استان ضمن تشکر از زحمات مدیر کل آموزش و پرورش و همکاران سازمان دانش آموزی به بیان پاره ای از برنامه های سازمان دانش آموزی در جهت پیشبرد اهداف تربیتی و فرهنگی این سازمان پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار