مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

رفع مشکلات آموزش و پرورش نیازمند همدلی همه مسوولان است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی عنوان کرد آموزش و پرورش دستگاهی عظیم است و رفع مشکلات آن نیازمند همدلی همه مسوولان و مردم است.

کد مطلب: ۱۲۷۱۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
رفع مشکلات آموزش و پرورش نیازمند همدلی همه مسوولان است

جواد جنگی با حضور در دفتر امام جمعه خوی و در دیدار با اعضای شورای شهر و خیرین مدرسه ساز این منطقه افزود: خوی از نظر جمعیت دانش آموزی دومین شهر استان آذربایجان غربی است و رشد و توسعه فرهنگی آن نمادی از پیشرفت استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: همت و تلاش شورای شهر و مسوولان خوی در رفع مشکلات بخش آموزش و پرورش قابل تقدیر است چرا که رشد و توسعه آموزش و پرورش زیربنای رشد و توسعه کشور است.

وی با بیان اینکه خوی از گذشته های دور معروف به« دارالمومنین » بوده و از نظر بحثهای ارزشی و انقلابی زبانزد است گفت: از امام جمعه، شورای شهر و خیرین مدرسه ساز شهرستان خوی قدردانی می کنیم چرا که با کمک به توسعه و ابادانی بخش آموزش اقدامات شایسته ای را رقم می‌زنند.

امام جمعه خوی هم در دیدار یاد شده گفت: شهرستان خوی از شهرهای نیازمند توجه دولت است و امید است تغییرات و تحولات و توجهات دولت به این منطقه به نحو بارزی نمود عینی پیدا کند‌.

حجت الاسلام حجت قاسم خانی افزود: فعالیت خیرین مدرسه ساز در خوی بسیار مطلوب و چشمگیر است و امیدواریم این حمایت‌های مردمی از آموزش و پرورش ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: مدرسه خیرساز مرحومه سکینه نمکی نیازمند توجه ویژه است و خروجی و نتیجه این پروژه کار خیر و ارزشمند است چرا که به یک مطالبه عمومی پاسخگویی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار