اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی استان مازندران برگزار شد

ساری ( پانا ) - اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی استان مازندران و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، همزمان در بستر فضای مجازی در ۱۱ شهرستان استان مازندران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی استان مازندران برگزار شد

اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی استان مازندران و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران، فرماندار شهرستان ساری، جویبار، نکا، میاندورود و مدیر کل حوزه هنری استان مازندران، مدیرکل ارشاد، اعضای شورای شهر ساری، رئیس سازمان فرهنگی شهرداری ساری و همزمان در بستر فضای مجازی در ۱۱ شهرستان استان مازندران برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مازندران گفت: ما امسال در جشنواره رضوی با وجود ویروس کرونا با استقبال خیلی خوبی روبرو شدیم، مازندران از میانگین کشوری عدد بالاتری در این حوزه دارد و در تمام حوزه‌های کتابخانه‌ای هم مازندران رتبه اول را تاکنون کسب کرده است.

آرزو ولیپور در ادامه تاکید کرد: ما حدود ۳۴ هزار شرکت کننده در فضای مجازی داشتیم و این عدد، عدد خیلی خوبی بود با توجه به شرایط کرونایی که کشور داشت خوشبختانه از این تعدادی که شرکت کردند ما ۶ منتخب ملی داشتیم که در تالار وحدت تهران مورد تقدیر قرار گرفتند و ۶۷۲ منتخب استانی داشتیم که امروز در سراسر استان ما میزبان ۱۵۰۰ نفر هستیم که در واقع نمایندگانشان در این جمع حاضر هستند.

در پایان آرزو ولیپور به همه منتخبین این جشنواره صمیمانه تبریک گفت و از همراهی همیشگی اعضای فعال و پویای کتابخانه های استان مازندران تشکر کرد.

خبرنگار پانا: سونیا کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار